folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Halısaha Maçı Rövanş|Mecidiyeköy



Halısaha Maçı Rövanş|Mecidiyeköy

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rEfLeX
    rEfLeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek
    dunyahali bunu yazdı:
    -----------------------------
    abi şu ana kadar kesin gelenler 13 oldu.eğer dahada kalabalıklaşırsa sahayı deişebiliriz . vatan caddesini orda vatan halısahayı var 10-10 rahat oynanır bu halısahada fatihte.
    -----------------------------
    gerek yok akşam msn de konuşuruz senle :|

    Forum,Hikaye gibi bölümlerde opsiyonel olarak her yazdığınızın sonuna eklenen yazı... :| 20 senelik hayatımda 15 aylık reklam arasıı...izmirr / gaziemir..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamansehri
    zamansehri's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    gençler haydi maça bu kadaar mı ilgi var hea Avrupa yakasında oturanlar top oynamayı bilmezler mi hea :S

    dün, bugün, iki gün önce ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seboist
    seboist's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    ben yüzde 90 95 fln geliyorum benide yazın ama yerime bi adam alın ne olur neolmaz

    DjBarky
    excalibur

    reflex ve ben birlikte gidece galiba

    bu arada ben ortasaha oynarım ona göre düzenlerseniz süper olur


    ebedi devlet
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek
    balkanların en iyi sağ backini nasıl unutursunuz :|

    "Murid" Değil "Murit"
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    Glaxoks bunu yazdı:
    -----------------------------
    balkanların en iyi sağ backini nasıl unutursunuz :|
    -----------------------------
    yanii gelicen mi yoksa kalabalık olsun die mi yazdın.

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zamansehri
    zamansehri's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2006
    Erkek
    gelen varsa yazdırsın sonra maçtan sonra keşke bende gelseydim demeyin diyen olursa onun aq :D herkesi davet edioz şimdiden kadro dolmak üzere

    dün, bugün, iki gün önce ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    halı saha maçı vatan'a alınabilir kadro baya büyüdü çünkü

    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Recoba_20
    Recoba_20's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    tahribattaki futbol merakı nerden geldi bi anda yaw 7-7 zor bulurken şimdi daha geniş bi yere geçiyoruz biz bi klüpmü kursak tbt olarak logomuz fln herşe hazır zaten

     


    **D-A-Ç-K-A** ----- **L-İ-S-E**
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    madrew
    madrew's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    eğer kurulursa menajeriniz olabilirm : D zamanında çok fazla FM/Cm oynadım : D

    der die das
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dunyahali
    dunyahali's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek
    recob sen ne yaptın yaa o iş için disiplinli adamalr lazım :D ve para :F

    DiBe VuRmAyA bİrAz DaHa Az KaLdI..
Toplam Hit: 27389 Toplam Mesaj: 244