Halısaha Maçı Rövanş|Mecidiyeköy
-
dunyahali bunu yazdı:
-----------------------------
abi şu ana kadar kesin gelenler 13 oldu.eğer dahada kalabalıklaşırsa sahayı deişebiliriz . vatan caddesini orda vatan halısahayı var 10-10 rahat oynanır bu halısahada fatihte.
-----------------------------
gerek yok akşam msn de konuşuruz senle :| -
gençler haydi maça bu kadaar mı ilgi var hea Avrupa yakasında oturanlar top oynamayı bilmezler mi hea :S
-
ben yüzde 90 95 fln geliyorum benide yazın ama yerime bi adam alın ne olur neolmaz
DjBarky
excaliburreflex ve ben birlikte gidece galiba
bu arada ben ortasaha oynarım ona göre düzenlerseniz süper olur
-
balkanların en iyi sağ backini nasıl unutursunuz :|
-
Glaxoks bunu yazdı:
-----------------------------
balkanların en iyi sağ backini nasıl unutursunuz :|
-----------------------------
yanii gelicen mi yoksa kalabalık olsun die mi yazdın. -
gelen varsa yazdırsın sonra maçtan sonra keşke bende gelseydim demeyin diyen olursa onun aq :D herkesi davet edioz şimdiden kadro dolmak üzere
-
halı saha maçı vatan'a alınabilir kadro baya büyüdü çünkü
-
tahribattaki futbol merakı nerden geldi bi anda yaw 7-7 zor bulurken şimdi daha geniş bi yere geçiyoruz biz bi klüpmü kursak tbt olarak logomuz fln herşe hazır zaten
-
eğer kurulursa menajeriniz olabilirm : D zamanında çok fazla FM/Cm oynadım : D
-
recob sen ne yaptın yaa o iş için disiplinli adamalr lazım :D ve para :F
Toplam Hit: 27389 Toplam Mesaj: 244
