Sabah Sabah Tayyip££.
-
EcHoLL bunu yazdı:
-----------------------------şimdi hala tayyip diyen adamlar var şaşıyorum birgün orta yaşlı adam tayyip şöyle böle dedi dayanamadım ananı tayyipmi sikti dedim adama kafamda dumanlıydı adam bişey demeden gitti bu adamların anasını sikmek lazım gerçegi göstermek için
-----------------------------
yürü be koçum kim tutar seni:)kafan hala dumanlı galiba :)
-
ahahahah ^^ muzip adamsın vesselam
-
Bu Tayyip olayı bana bu ülke ve yaşayan halk hakkında ciddi bir ders verdi...
Türkiye'de laf etmeyeceksin, direk yapacaksın...
Adama desen ki, "Ben senin vatanını da ülkeni de..."
Adam çeker vurur, hiçbirşey yapamasa döver.
Ama bak Tayyip amcaya,
Adam icraat adamı.
Tayyip Fan Club
Kurucu üyesi:
Musket
-
weskeyy bunu yazdı:
-----------------------------
Dus aldimda toparladim biraz ya herif basimiza hitler kesildi serefsizim tek kisilik demokrasi tek elden cakma demokrasi anca bu kadar olur valla bu ulke ucurumun kenarinda dolaniyo.mal verdigim bi otel vardi İtalyanlar almis arkadas telefon etti fatura adreslerin vs kontrol et diye canim sikildi.simdi muhatap arayacaz.gel sen sabah sabah cildirma.
-----------------------------
İşte kilit cümlecik...Çözüm belli..
-
Musket bunu yazdı:
-----------------------------Bu Tayyip olayı bana bu ülke ve yaşayan halk hakkında ciddi bir ders verdi...
Türkiye'de laf etmeyeceksin, direk yapacaksın...
Adama desen ki, "Ben senin vatanını da ülkeni de..."
Adam çeker vurur, hiçbirşey yapamasa döver.
Ama bak Tayyip amcaya,
Adam icraat adamı.
Tayyip Fan Club
Kurucu üyesi:
Musket
-----------------------------Ne demiş Neyzen Tevfik
turk milleti gariptir
her lafi kaldirmaz
ibne dersin kizar da
sikersin aldirmazDurmak yok düzmeye devam
-
Landet bunu yazdı:
-----------------------------HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------%50 ye yakın bir oy aldıysa bu insana saygı duyacaksın...
Hortumları kesiyo o şu an :)
5 yıldır tahmin ediyorum bu doğan'larda bişey var diye... Dur bakalım hayırlısı.
Ayrıca Başbakanımızı çok seviyorum.
-----------------------------
Eminim Başbakanınında (!) Seni çok Seviyordur :)
-----------------------------
muhahaha agzina saglik hocam yaw :D -
erkan07 bunu yazdı:
-----------------------------
EcHoLL bunu yazdı:
-----------------------------şimdi hala tayyip diyen adamlar var şaşıyorum birgün orta yaşlı adam tayyip şöyle böle dedi dayanamadım ananı tayyipmi sikti dedim adama kafamda dumanlıydı adam bişey demeden gitti bu adamların anasını sikmek lazım gerçegi göstermek için
-----------------------------
yürü be koçum kim tutar seni:)kafan hala dumanlı galiba :)
-----------------------------hoca bu adamlarin gecmisini tayyip zaten sikiyor,bunlar alisti tabi tayyibinkine..
a.q oglu yakinda bizim evide satacak :S
-
gkhn759 bunu yazdı:
----------------------------------------------------------
Ne demiş Neyzen Tevfik
turk milleti gariptir
her lafi kaldirmaz
ibne dersin kizar da
sikersin aldirmazDurmak yok düzmeye devam
-----------------------------hoca, neyzen tevfik değil bunu söyleyen bütün sitelerde onun adıyla geçiyor ama gerçek değil. (be dürzü şiiri de öyle)
ayrıca burada akp yi savunan 12-16 yaş tayfasını gördükçe bi tarafımla gülüyorum.. kendi çaplarında fanatik 1 er satırlık yorumlarıyla yalakalığın ve kaypaklığın sınırlarını zorluyorlar.. sizin seviyenize inip çingene muabbeti yapmayacağım ama şunu çok iyi bilinki Türk milleti uyur, uyutulur ama uyandığında tek tek bunların hesabını sorar. -
o 12- 18 yaş arasındaki akpli çocuklar sorsunlar babalarına;
kriz ne zaman bitecek? -
hoca zam belli oldumu %4 muymus a.q % 20 den acmıstı si...timi sendıkası ne zman %4 e düştü gene yalan olduk a.q
