Sabah Sabah Tayyip££.
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------hayvan yaptıklarından laf salatalığından baska bişey değil kusura bakma.
o gün bize ''delikanlılık'' nutukları atıpta bişey olmamış gibi bu forumlarda gezmenden sonra kimsenin seni sallamasını bekleme artık bu forumda.
mactan önce sevillalıydın mactan sonra fenerlisin simdi tayyipcisin sonra neci olacaksın?
-----------------------------
Hocam allah aşkına.Sen neden mehmet-doğan birlikte olsun diye sordun. Bende cevap verdim... Hata mı yaptım?
Ortak çıkarlar söz konusu olunca neden birleşmesin ki bu iki eleman?
Cevap vererek laf salatalığı yapıyorum öyle mi :)
Tayyipçi değilim ama öyle olacam galiba :) Çünkü adama haksızlık yapılıyor...
Her halde boş konuşuyorum ben :) Ve ya anlatmak istediğimi anlatamıyorum... Hadi eyvallah. Anlatamıyorum benim sorunum var her halde... Ben yazılarımı koyu renkte yazmıyorumda ondan mı kendimi anlatamıyorum acaba xD
-
çoğunuz iyi çocuklarsınız da işte böyle siyaset miyaset ayağına kantarın topuzunu kaçırıyorsunuz.adam öyle düşünüyorsa sittir edin.zorla düşüncesini mi değiştireceksiniz.Boşa kürek çekiyorsunuz 15 kişi.Hayvan'a deli demek istemiyorum ama bu konukuyuya taş atan atasözünün özeti gibi.Yüzlerce sayfa uzar bir akıllda ulan hep tartışıyoruz da ne bok geçiyor elimize diye sormuyor.Madem ki bu kadar ateşli muhaliflersiniz.Burada birbirinizin kalbini kıracağınıza çıkın dışarı hükümeti protesto edin veya benzeri faal eylemlerde bulunun
-
SiyanojeN bunu yazdı:
-----------------------------olivetti bunu yazdı:
-----------------------------SiyanojeN bunu yazdı:
-----------------------------la çocuk sana t.telekomun satışıyla ilgili tek bişi soracam.
...
bu arada tayyip dediğin adama saygılı ol fikirlerine ne kadar ters düşerse düşsün.
-----------------------------Saygı? ilk başta sen kendin! karşındakine saygı gösterde sonra karşındakinin başkasına saygılı olması gerektigini söylersin.
-----------------------------o çocuk saygı gösterilecek bir kişilikkmi sence?
türkiye cumhuriyetinin başbakanı diye saygı göster dedim sen aldın saçmaladın.
saygı? pardon düşünce sefilinin birine saygımı göstermemi bekliyorsun?
saçmalamayın artık.
-----------------------------
Siyanojenn Siyanojennnn bu yazdıklarından sonra saygı deme birdaha!:) peki ben sana soruyorum saygı gösterilmesni istedigin kişi saygı gösterilecek bir kişilikmi sence?
siyanojen saygı 'nın tanımını bilmiyorsun sanırım.
-
Amcam ne demiş pişik yapıyorsa sıcağa çıkma sende açmazsın tv'yi olur biter kimse sana zor izlettirmiyor...
-
-----------------------------
o çocuk saygı gösterilecek bir kişilikkmi sence?
türkiye cumhuriyetinin başbakanı diye saygı göster dedim sen aldın saçmaladın.
saygı? pardon düşünce sefilinin birine saygımı göstermemi bekliyorsun?
saçmalamayın artık.
-----------------------------Hocam yapma,sana göre düşünce fakiri olabilir.Sana göre ben de düşünce fakiri olabilirim ama bu hakaret edebileceğin anlamına gelmez.Saygı göstermek zorundasın tahribatta.He arkamızdan söv.Kulağım bile çınlamaz :).
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------hayvan yaptıklarından laf salatalığından baska bişey değil kusura bakma.
o gün bize ''delikanlılık'' nutukları atıpta bişey olmamış gibi bu forumlarda gezmenden sonra kimsenin seni sallamasını bekleme artık bu forumda.
mactan önce sevillalıydın mactan sonra fenerlisin simdi tayyipcisin sonra neci olacaksın?
-----------------------------
Hocam allah aşkına.Sen neden mehmet-doğan birlikte olsun diye sordun. Bende cevap verdim... Hata mı yaptım?
Ortak çıkarlar söz konusu olunca neden birleşmesin ki bu iki eleman?
Cevap vererek laf salatalığı yapıyorum öyle mi :)
Tayyipçi değilim ama öyle olacam galiba :) Çünkü adama haksızlık yapılıyor...
Her halde boş konuşuyorum ben :) Ve ya anlatmak istediğimi anlatamıyorum... Hadi eyvallah. Anlatamıyorum benim sorunum var her halde... Ben yazılarımı koyu renkte yazmıyorumda ondan mı kendimi anlatamıyorum acaba xD
-----------------------------kendi götümüze göre ona x buna y verelim.
sonra x şöle şöle olsun y de böle böle
al sana çözüm.herkes mutlu
sanki bu mahalle kavgasıda ayndın doğanla m.emin karamehtem köşedeki bakkaldan intikam almak için birleşiyorlar.hey allahım ya,bahsettiğimiz adamlar ülkenin zenginleri.
ama sen kafanda zaten dünya kurup orda mutlu yasıyorsun sana göre ülke mutlu huzurlu herkes 2002'deki maaşının 3 katını alıyor.2002 de yediğimiz peynir ekmeğin yerini havyarlar jambonlar aldı.
hoca,
sen dönek adamsın kusura bakma.al burasını koyu yazıyorum.önce sözünü tut,delikanlı adamsan giy fener formasını koy su foruma,sonra de ki ben verdiğim sözü tutarım,ben delikanlı adamım.
yoksa bigün öyle diyip bi gün böyle diyen adamı kimse sallamaz
-
Benim profil resmim mi kasmış olayı :D
He anladım şimdi profil resmim olay :D
Dönek diyosan döneğim :|
Ama yukarıda anlatmak istediğim olayı ortaokul çocuğuda anlar hocam. Kusra bakma...
Mehmet-Doğan'ın neden aynı safa geçtiğini x ve y adamlarının yaptıklarına bakarak herkes anlayabilir bence.
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------Benim profil resmim mi kasmış olayı :D
He anladım şimdi profil resmim olay :D
Dönek diyosan döneğim :|
Ama yukarıda anlatmak istediğim olayı ortaokul çocuğuda anlar hocam. Kusra bakma...
Mehmet-Doğan'ın neden aynı safa geçtiğini x ve y adamlarının yaptıklarına bakarak herkes anlayabilir bence.
-----------------------------senin profil resmine yazdıktan sonra baktım he sen olayı oraya cekerek kurtarabilirsin tayyip amcan gibi.
mesele o değil yavrum,mesele ben delikanlıyım siz değilsiniz,ben büyük konusurum sözümün eriyim sizde o göt yok diye gezip sonrada döneksem döneğim varmı?diye ortada gezen insanları sallayıp sallamamamız gerektiği.
tipik akp li zihniyet..demek ''evet ben bu bokları yedim söz verdim artislik yaptım delikanlıyım dedim sonrada yemeyince evet döneğim'' diyince mesele çöüzlüyormus demek.
tayyipte 2002 de ben değiştim diyordu demek döneklik böle bişi akp zihniyetinde...
-
Siyanojenn Siyanojennnn bu yazdıklarından sonra saygı deme birdaha!:) peki ben sana soruyorum saygı gösterilmesni istedigin kişi saygı gösterilecek bir kişilikmi sence?
siyanojen saygı 'nın tanımını bilmiyorsun sanırım.
---------------------------
abi benimle burada saygının tanımını sorgulama ben saygı gösterilecek adama saygı gösteririm.
arkadaşın saygı gösterilecek bir unsurunu söylermisin bana?
(insanlığı dışında.)
-
Ben haklı olanı savunuyorum yavrum :)
Beni çevreme sorabilirsin... Her şekilde güvenirler bana benim arkadaşlarım. Her zamanda benim haklıyı savunduğumu bilirler...
Sen dönek diyosun eyvallah. Öyleyim :) Ama burda önemli olan konuda haklı olup olmadığımdır...
Dönekliğim değildir...
