folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Sabah Sabah Tayyip££.



Sabah Sabah Tayyip££.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayvan yaptıklarından laf salatalığından baska bişey değil kusura bakma.

    o gün bize ''delikanlılık'' nutukları atıpta bişey olmamış gibi bu forumlarda gezmenden sonra kimsenin seni sallamasını bekleme artık bu forumda.

    mactan önce sevillalıydın mactan sonra fenerlisin simdi tayyipcisin sonra neci olacaksın? 


    -----------------------------
    Hocam allah aşkına.

    Sen neden mehmet-doğan birlikte olsun diye sordun. Bende cevap verdim... Hata mı yaptım?

    Ortak çıkarlar söz konusu olunca neden birleşmesin ki bu iki eleman?

    Cevap vererek laf salatalığı yapıyorum öyle mi :)

    Tayyipçi değilim ama öyle olacam galiba :) Çünkü adama haksızlık yapılıyor...

    Her halde boş konuşuyorum ben :) Ve ya anlatmak istediğimi anlatamıyorum... Hadi eyvallah. Anlatamıyorum benim sorunum var her halde... Ben yazılarımı koyu renkte yazmıyorumda ondan mı kendimi anlatamıyorum acaba xD

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    çoğunuz iyi çocuklarsınız da işte böyle siyaset miyaset ayağına kantarın topuzunu kaçırıyorsunuz.adam öyle düşünüyorsa sittir edin.zorla düşüncesini mi değiştireceksiniz.Boşa kürek çekiyorsunuz 15 kişi.Hayvan'a deli demek istemiyorum ama bu konukuyuya taş atan atasözünün özeti gibi.Yüzlerce sayfa uzar bir akıllda ulan hep tartışıyoruz da ne bok geçiyor elimize diye sormuyor.Madem ki bu kadar ateşli muhaliflersiniz.Burada birbirinizin kalbini kıracağınıza çıkın dışarı hükümeti protesto edin veya benzeri faal eylemlerde bulunun

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    SiyanojeN bunu yazdı:
    -----------------------------

    olivetti bunu yazdı:
    -----------------------------

    SiyanojeN bunu yazdı:
    ----------------------------- 

    la çocuk sana t.telekomun satışıyla ilgili tek bişi soracam.

    ...

    bu arada tayyip dediğin adama saygılı ol fikirlerine ne kadar ters düşerse düşsün.
    -----------------------------

    Saygı? ilk başta sen kendin! karşındakine saygı gösterde sonra karşındakinin başkasına saygılı olması gerektigini söylersin.


    -----------------------------

    o çocuk saygı gösterilecek bir kişilikkmi sence?

     

    türkiye cumhuriyetinin başbakanı diye saygı göster dedim sen aldın saçmaladın.

    saygı? pardon düşünce sefilinin birine saygımı göstermemi bekliyorsun?

    saçmalamayın artık.

    -----------------------------

     

    Siyanojenn Siyanojennnn bu yazdıklarından sonra saygı deme birdaha!:) peki ben sana soruyorum saygı gösterilmesni istedigin kişi saygı gösterilecek bir kişilikmi sence?

     

    siyanojen saygı 'nın tanımını bilmiyorsun sanırım.


    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Amcam ne demiş pişik yapıyorsa sıcağa çıkma sende açmazsın tv'yi olur biter kimse sana zor izlettirmiyor...

    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    -----------------------------

    o çocuk saygı gösterilecek bir kişilikkmi sence?

     

    türkiye cumhuriyetinin başbakanı diye saygı göster dedim sen aldın saçmaladın.

    saygı? pardon düşünce sefilinin birine saygımı göstermemi bekliyorsun?

    saçmalamayın artık.


    -----------------------------

     

    Hocam yapma,sana göre düşünce fakiri olabilir.Sana göre ben de düşünce fakiri olabilirim ama bu hakaret edebileceğin anlamına gelmez.Saygı göstermek zorundasın tahribatta.He arkamızdan söv.Kulağım bile çınlamaz :).


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayvan yaptıklarından laf salatalığından baska bişey değil kusura bakma.

    o gün bize ''delikanlılık'' nutukları atıpta bişey olmamış gibi bu forumlarda gezmenden sonra kimsenin seni sallamasını bekleme artık bu forumda.

    mactan önce sevillalıydın mactan sonra fenerlisin simdi tayyipcisin sonra neci olacaksın? 


    -----------------------------
    Hocam allah aşkına.

    Sen neden mehmet-doğan birlikte olsun diye sordun. Bende cevap verdim... Hata mı yaptım?

    Ortak çıkarlar söz konusu olunca neden birleşmesin ki bu iki eleman?

    Cevap vererek laf salatalığı yapıyorum öyle mi :)

    Tayyipçi değilim ama öyle olacam galiba :) Çünkü adama haksızlık yapılıyor...

    Her halde boş konuşuyorum ben :) Ve ya anlatmak istediğimi anlatamıyorum... Hadi eyvallah. Anlatamıyorum benim sorunum var her halde... Ben yazılarımı koyu renkte yazmıyorumda ondan mı kendimi anlatamıyorum acaba xD


    -----------------------------

    kendi götümüze göre  ona x buna y verelim.

    sonra x şöle şöle olsun y de böle böle

    al sana çözüm.herkes mutlu

    sanki bu mahalle kavgasıda ayndın doğanla m.emin karamehtem köşedeki bakkaldan intikam almak için birleşiyorlar.hey allahım ya,bahsettiğimiz adamlar ülkenin zenginleri.

    ama sen kafanda zaten dünya kurup orda mutlu yasıyorsun sana göre ülke mutlu huzurlu herkes 2002'deki maaşının 3 katını alıyor.2002 de yediğimiz peynir ekmeğin yerini havyarlar jambonlar aldı.

    hoca,

    sen dönek adamsın kusura bakma.al burasını koyu yazıyorum.önce sözünü tut,delikanlı adamsan giy fener formasını koy su foruma,sonra de ki ben verdiğim sözü tutarım,ben delikanlı adamım.

    yoksa bigün öyle diyip bi gün böyle diyen adamı kimse sallamaz 


    Amphetamine Logic.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Benim profil resmim mi kasmış olayı :D

    He anladım şimdi profil resmim olay :D

    Dönek diyosan döneğim :|

    Ama yukarıda anlatmak istediğim olayı ortaokul çocuğuda anlar hocam. Kusra bakma...

    Mehmet-Doğan'ın neden aynı safa geçtiğini x ve y adamlarının yaptıklarına bakarak herkes anlayabilir bence.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    Benim profil resmim mi kasmış olayı :D

    He anladım şimdi profil resmim olay :D

    Dönek diyosan döneğim :|

    Ama yukarıda anlatmak istediğim olayı ortaokul çocuğuda anlar hocam. Kusra bakma...

    Mehmet-Doğan'ın neden aynı safa geçtiğini x ve y adamlarının yaptıklarına bakarak herkes anlayabilir bence.


    -----------------------------

    senin profil resmine yazdıktan sonra baktım he sen olayı oraya cekerek kurtarabilirsin tayyip amcan gibi.

    mesele o değil yavrum,mesele ben delikanlıyım siz değilsiniz,ben büyük konusurum sözümün eriyim sizde o göt yok diye gezip sonrada döneksem döneğim varmı?diye ortada gezen insanları sallayıp sallamamamız gerektiği.

    tipik akp li zihniyet..demek ''evet ben bu bokları yedim söz verdim artislik yaptım delikanlıyım dedim sonrada yemeyince evet döneğim'' diyince mesele çöüzlüyormus demek.

    tayyipte 2002 de ben değiştim diyordu demek döneklik böle bişi akp zihniyetinde... 


    Amphetamine Logic.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BosphorusPasha
    BosphorusPasha's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek

    Siyanojenn Siyanojennnn bu yazdıklarından sonra saygı deme birdaha!:) peki ben sana soruyorum saygı gösterilmesni istedigin kişi saygı gösterilecek bir kişilikmi sence?

     

    siyanojen saygı 'nın tanımını bilmiyorsun sanırım.

     ---------------------------

    abi benimle burada saygının tanımını sorgulama ben saygı gösterilecek adama saygı gösteririm.

     

    arkadaşın saygı gösterilecek bir unsurunu söylermisin bana?

     

    (insanlığı dışında.)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Ben haklı olanı savunuyorum yavrum :)

    Beni çevreme sorabilirsin... Her şekilde güvenirler bana benim arkadaşlarım. Her zamanda benim haklıyı savunduğumu bilirler...

    Sen dönek diyosun eyvallah. Öyleyim :) Ama burda önemli olan konuda haklı olup olmadığımdır...

    Dönekliğim değildir...

Toplam Hit: 16753 Toplam Mesaj: 143