Sabah Sabah Tayyip££.
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------%50 ye yakın bir oy aldıysa bu insana saygı duyacaksın...
Hortumları kesiyo o şu an :)
5 yıldır tahmin ediyorum bu doğan'larda bişey var diye... Dur bakalım hayırlısı.
Ayrıca Başbakanımızı çok seviyorum.
-----------------------------o bişey olan medya akpyi destklerken bişey yoktu nedense. 7-8 yıldır bişeyleri çıkmadı da niye şimdi çıktı?
-
hayvanın salladığı buradan belli
tayyipe saldıranlar starmıs kanald miş show'muş.
doğan taraftarı tayyip karşıtı haberleri bi gün kanal d de bi gün showda izliyomus..
simdi..
kanal d ve star doğan medya grubuna bağlı doğal olarak aydın doğana bağlı.
show ise cukurova yayın grubuna bağlı yani sahibi ülkenin en zengin insanı kabul edilen mehmet emin karamehmet.
aydın doğan ve m.emin karamehmet birbirlerine tamamen papaz iki kutuptur.Bir tarafta mac yayınlarını almak için cebelleşen d-smart,öbür tarafta digiturk.Lig haklarını alamayınca hazırlık macları,türkiye kupası,uefa kupası gibi macları alıp digitürke ipnelik yapan d-smartın sahibi aydın doğan ile m.emin karamehmet nasl aynı safta yer alabilir?
üstelik m.emin karamehtem serveti ile aydın doğanı 2 kere satın alabilecekken siksen aydın doğan yanında yer almaz bu da gayet acık.Dolayısıyla sallamadan önce biraz dikkat etmek lazım.
ama ve lakin aynı arkadasın ''fener sevillayı elesin ben burada fenerli olurum'' diyip biz fenerlilerede ''işte siz bu kadar delikanlı olamazsınız benim gibi söz veremezsiniz'' diye nutuk attıktan sonra kayıplara karıstıgını varsayarsak sallama konusunda üstüne olmadığını söyleyebiliriz.
ayrıca 2002 den önce peynir ekmek yiyoduk simdi havyar yiyoruz :|
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------o bişey olan medya akpyi destklerken bişey yoktu nedense. 7-8 yıldır bişeyleri çıkmadı da niye şimdi çıktı?
-----------------------------Hocam bunlar o kadar basit şeyler değil.
Susurluk neden 15 senedir aydınlanmadı? Basit işler değil bunlar zaman ister... Ergenekon için bile keşke biraz daha bekleseydik... Çünkü bi ton ekonomi zarara uğradı...
Karmışık işler bunlar.
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------ayrıca 2002 den önce peynir ekmek yiyoduk simdi havyar yiyoruz :|
-----------------------------hayvar yesek gene ıyı :|
-
Ona bakarsan samanyolu vs. gibi haber kanallarıda askeri kötülüyolar.. sabah ergenekon akşam ergenekon dier tv lerde bitti burda dwm , akp nin yeni amacı askere olan güveni bozmak , ergenekonda o yüzden cıkarıldı zaten.. ATV de RTE lehine haber yapıo madem kanald le star alehine yapıyosa..
-
yazdiklarima cevap vermek yerine rte yi ovmek ne denli at gozlugu ile baktiginizi gosteriyor.
yaptigi iyi seyleri yazin bizde gorelim.
yazin soba borusundan yapilan enflasyon, kisin bikiniden mayodan yapilan enflasyon hesaplamalarini mi ornek gostereceksiniz ?
disli nin gorevinden alinmasini mi yolsuzluklarin ustune gidiyoruz diye gostereceksiniz ?
yapilan 2 tane yolu mu icraat olarak gostereceksiniz, bunlarin isten anlamayan insanlara verildigini gormeyeceksiniz bile
deniz ampulu olayini basbakan degil basbakanlik yaziyor diyerek mi kapatacaksiniz kendinizi hakli gostereceksiniz ? o yardimlari hic almadik diyenler yerine 10 tane gonderildi soylenen yerlerdeki insanlarin 2 tane yardim aldik dediklerini mi gostererek hakli cikacaksiniz ?
"Ne günah işlerseniz işleyin ama yetim hakkı yiyerek karşıma gelmeyi" sozu sadece sizlere neyi hatirlatiyor, bir atasozumu bu, bir duvar yazisi mi ?
yetim hakkinin yenildigini gormek yerine sirf muhalefet olsun diye yaziyorsunuz.
bunlari yazan insanlari hemen bir kefeye koyuyorsunuz, ya chp lidir, ya aydin dogancidir diyerek
adalet tek tarafli isletildigini gordugunuz halde sesinizi cikartmiyorsunuz mazlumu korudugunuzu saniyorsunuz ama yaptiginiz isin geleceginizin ipotek altina alindigini gormuyorsunuz bile...
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------o bişey olan medya akpyi destklerken bişey yoktu nedense. 7-8 yıldır bişeyleri çıkmadı da niye şimdi çıktı?
-----------------------------Hocam bunlar o kadar basit şeyler değil.
Susurluk neden 15 senedir aydınlanmadı? Basit işler değil bunlar zaman ister... Ergenekon için bile keşke biraz daha bekleseydik... Çünkü bi ton ekonomi zarara uğradı...
Karmışık işler bunlar.
-----------------------------Açıklığa kavuşursa çiller ve Mehmet Ağar okkanın altına girerdi de ondan.Özet bu.
Ergenekonu delilleriyle beraber okumak için Can Dündar-Celal Kazdağlı nın ERgenekon Devlet içnde Devlet kitabını alıp okuyun.Ergenekon nedir nasıl yapılanmış zamanında.Şimdiki Ergenekon ile uzaktan yakından bi alakası varmıymış rahatça anlarsınız :).Delillerle belgelerle açıklanıyor.Öyle boş karavana laf değil.Ayrıca bi güzelliği de 1 hafta sonra çıklamıyorlar hemen açıklıyorlar :)
-
HaYVaN bunu yazdı:
-----------------------------
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------o bişey olan medya akpyi destklerken bişey yoktu nedense. 7-8 yıldır bişeyleri çıkmadı da niye şimdi çıktı?
-----------------------------Hocam bunlar o kadar basit şeyler değil.
Susurluk neden 15 senedir aydınlanmadı? Basit işler değil bunlar zaman ister... Ergenekon için bile keşke biraz daha bekleseydik... Çünkü bi ton ekonomi zarara uğradı...
Karmışık işler bunlar.
-----------------------------ergenekon tamamen halkın TSK ya olan güvenini azaltmak için yapılmış bir komplo ve mdeyada kapatma davasını 2. plana atılması için şişirilmiş bi olay , noldu ergenekon ? bi bok oldugu yok ? salcaklar hepsini görürsünüz..
-
fenerist07 bunu yazdı:
-----------------------------hayvanın salladığı buradan belli
tayyipe saldıranlar starmıs kanald miş show'muş.
doğan taraftarı tayyip karşıtı haberleri bi gün kanal d de bi gün showda izliyomus..
simdi..
kanal d ve star doğan medya grubuna bağlı doğal olarak aydın doğana bağlı.
show ise cukurova yayın grubuna bağlı yani sahibi ülkenin en zengin insanı kabul edilen mehmet emin karamehmet.
aydın doğan ve m.emin karamehmet birbirlerine tamamen papaz iki kutuptur.Bir tarafta mac yayınlarını almak için cebelleşen d-smart,öbür tarafta digiturk.Lig haklarını alamayınca hazırlık macları,türkiye kupası,uefa kupası gibi macları alıp digitürke ipnelik yapan d-smartın sahibi aydın doğan ile m.emin karamehmet nasl aynı safta yer alabilir?
üstelik m.emin karamehtem serveti ile aydın doğanı 2 kere satın alabilecekken siksen aydın doğan yanında yer almaz bu da gayet acık.Dolayısıyla sallamadan önce biraz dikkat etmek lazım.
ama ve lakin aynı arkadasın ''fener sevillayı elesin ben burada fenerli olurum'' diyip biz fenerlilerede ''işte siz bu kadar delikanlı olamazsınız benim gibi söz veremezsiniz'' diye nutuk attıktan sonra kayıplara karıstıgını varsayarsak sallama konusunda üstüne olmadığını söyleyebiliriz.
ayrıca 2002 den önce peynir ekmek yiyoduk simdi havyar yiyoruz :|
-----------------------------Senin adın Y ve X adında bi adamla kavga ediyorsun.
İkinizde otomobil hırsızısınız ve rakipsiniz... Sonra P diye bi adam çıkıyor. Otomobil hırsızlarının kim olduğunu halka arzetmek istiyor.
X'in bi açığını yakaladı.
Ama Y'nin bir çok açığını yakaladı...
Ama önce seni yakaladı ve seni halka açmak istiyor... Ve çaldığın arabaları açıklıyor.
Tabii sen bunu yalanlıyorsun. Böyle bişey yok diyorsun.
X'in tutumu ne olur?
Seninle rakip olan X senin yanında olur...
2002'den önce yere atılan yazarkasaları intiharları bana anlattırmayın şimdi :)
Şimdi ile o zaman kıyaslanamaz bile...
-
merak etttiğim bişey var.çok garip günler bunlar
