folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Sabah Sabah Tayyip££.



Sabah Sabah Tayyip££.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek
    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------

    %50 ye yakın bir oy aldıysa bu insana saygı duyacaksın...

    Hortumları kesiyo o şu an :)

    5 yıldır tahmin ediyorum bu doğan'larda bişey var diye... Dur bakalım hayırlısı.

    Ayrıca Başbakanımızı çok seviyorum.


    -----------------------------

    o bişey olan medya akpyi destklerken bişey yoktu nedense. 7-8 yıldır bişeyleri çıkmadı da niye şimdi çıktı?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek

    hayvanın salladığı buradan belli

    tayyipe saldıranlar starmıs kanald miş show'muş.

    doğan taraftarı tayyip karşıtı haberleri bi gün kanal d de bi gün showda izliyomus..

    simdi..

    kanal d ve star doğan medya grubuna bağlı doğal olarak aydın doğana bağlı.

    show ise cukurova yayın grubuna bağlı yani sahibi ülkenin en zengin insanı kabul edilen mehmet emin karamehmet.

    aydın doğan ve m.emin karamehmet birbirlerine tamamen papaz iki kutuptur.Bir tarafta mac yayınlarını almak için cebelleşen d-smart,öbür tarafta digiturk.Lig haklarını alamayınca hazırlık macları,türkiye kupası,uefa kupası gibi macları alıp digitürke ipnelik yapan d-smartın sahibi aydın doğan ile m.emin karamehmet nasl aynı safta yer alabilir?

    üstelik m.emin karamehtem serveti ile aydın doğanı 2 kere satın alabilecekken siksen aydın doğan yanında yer almaz bu da gayet acık.Dolayısıyla sallamadan önce biraz dikkat etmek lazım.

    ama ve lakin aynı arkadasın ''fener sevillayı elesin ben burada fenerli olurum'' diyip biz fenerlilerede ''işte siz bu kadar delikanlı olamazsınız benim gibi söz veremezsiniz'' diye nutuk attıktan sonra kayıplara karıstıgını varsayarsak sallama konusunda üstüne olmadığını söyleyebiliriz.

    ayrıca 2002 den önce peynir ekmek yiyoduk simdi havyar yiyoruz :| 


    Amphetamine Logic.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    o bişey olan medya akpyi destklerken bişey yoktu nedense. 7-8 yıldır bişeyleri çıkmadı da niye şimdi çıktı?


    -----------------------------

    Hocam bunlar o kadar basit şeyler değil.

    Susurluk neden 15 senedir aydınlanmadı? Basit işler değil bunlar zaman ister... Ergenekon için bile keşke biraz daha bekleseydik... Çünkü bi ton ekonomi zarara uğradı...

    Karmışık işler bunlar.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ayrıca 2002 den önce peynir ekmek yiyoduk simdi havyar yiyoruz :| 


    -----------------------------

     

    hayvar yesek gene ıyı :|


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    Ona bakarsan samanyolu vs. gibi haber kanallarıda askeri kötülüyolar.. sabah ergenekon akşam ergenekon dier tv lerde bitti burda dwm , akp nin yeni amacı askere olan güveni bozmak , ergenekonda o yüzden cıkarıldı zaten.. ATV de RTE lehine haber yapıo madem kanald le star alehine yapıyosa..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

     

    yazdiklarima cevap vermek yerine rte yi ovmek ne denli at gozlugu ile baktiginizi gosteriyor.

    yaptigi iyi seyleri yazin bizde gorelim.

    yazin soba borusundan yapilan enflasyon, kisin bikiniden mayodan yapilan enflasyon hesaplamalarini mi ornek gostereceksiniz ?

    disli nin gorevinden alinmasini mi yolsuzluklarin ustune gidiyoruz diye gostereceksiniz ?

    yapilan 2 tane yolu mu icraat olarak gostereceksiniz, bunlarin isten anlamayan insanlara verildigini gormeyeceksiniz bile

    deniz ampulu olayini basbakan degil basbakanlik yaziyor diyerek mi kapatacaksiniz kendinizi hakli gostereceksiniz ? o yardimlari hic almadik diyenler yerine 10 tane gonderildi soylenen yerlerdeki insanlarin 2 tane yardim aldik dediklerini mi gostererek hakli cikacaksiniz ?

     

    "Ne günah işlerseniz işleyin ama yetim hakkı yiyerek karşıma gelmeyi" sozu sadece sizlere neyi hatirlatiyor, bir atasozumu bu, bir duvar yazisi mi ?

    yetim hakkinin yenildigini gormek yerine sirf muhalefet olsun diye yaziyorsunuz.

    bunlari yazan insanlari hemen bir kefeye koyuyorsunuz, ya chp lidir, ya aydin dogancidir diyerek

    adalet tek tarafli isletildigini gordugunuz halde sesinizi cikartmiyorsunuz mazlumu korudugunuzu saniyorsunuz ama yaptiginiz isin geleceginizin ipotek altina alindigini gormuyorsunuz bile...


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    o bişey olan medya akpyi destklerken bişey yoktu nedense. 7-8 yıldır bişeyleri çıkmadı da niye şimdi çıktı?


    -----------------------------

    Hocam bunlar o kadar basit şeyler değil.

    Susurluk neden 15 senedir aydınlanmadı? Basit işler değil bunlar zaman ister... Ergenekon için bile keşke biraz daha bekleseydik... Çünkü bi ton ekonomi zarara uğradı...

    Karmışık işler bunlar.


    -----------------------------

     

    Açıklığa kavuşursa çiller ve Mehmet Ağar okkanın altına girerdi de ondan.Özet bu.

     

    Ergenekonu delilleriyle beraber okumak için Can Dündar-Celal Kazdağlı nın ERgenekon Devlet içnde Devlet kitabını alıp okuyun.Ergenekon nedir nasıl yapılanmış zamanında.Şimdiki Ergenekon ile uzaktan yakından bi alakası varmıymış rahatça anlarsınız :).Delillerle belgelerle açıklanıyor.Öyle boş karavana laf değil.Ayrıca bi güzelliği de 1 hafta sonra çıklamıyorlar hemen açıklıyorlar :)


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    HaYVaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    o bişey olan medya akpyi destklerken bişey yoktu nedense. 7-8 yıldır bişeyleri çıkmadı da niye şimdi çıktı?


    -----------------------------

    Hocam bunlar o kadar basit şeyler değil.

    Susurluk neden 15 senedir aydınlanmadı? Basit işler değil bunlar zaman ister... Ergenekon için bile keşke biraz daha bekleseydik... Çünkü bi ton ekonomi zarara uğradı...

    Karmışık işler bunlar.


    -----------------------------

     

    ergenekon tamamen halkın TSK ya olan güvenini azaltmak için yapılmış bir komplo ve mdeyada kapatma davasını 2. plana atılması için şişirilmiş bi olay , noldu ergenekon ? bi bok oldugu yok ? salcaklar hepsini görürsünüz..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    fenerist07 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayvanın salladığı buradan belli

    tayyipe saldıranlar starmıs kanald miş show'muş.

    doğan taraftarı tayyip karşıtı haberleri bi gün kanal d de bi gün showda izliyomus..

    simdi..

    kanal d ve star doğan medya grubuna bağlı doğal olarak aydın doğana bağlı.

    show ise cukurova yayın grubuna bağlı yani sahibi ülkenin en zengin insanı kabul edilen mehmet emin karamehmet.

    aydın doğan ve m.emin karamehmet birbirlerine tamamen papaz iki kutuptur.Bir tarafta mac yayınlarını almak için cebelleşen d-smart,öbür tarafta digiturk.Lig haklarını alamayınca hazırlık macları,türkiye kupası,uefa kupası gibi macları alıp digitürke ipnelik yapan d-smartın sahibi aydın doğan ile m.emin karamehmet nasl aynı safta yer alabilir?

    üstelik m.emin karamehtem serveti ile aydın doğanı 2 kere satın alabilecekken siksen aydın doğan yanında yer almaz bu da gayet acık.Dolayısıyla sallamadan önce biraz dikkat etmek lazım.

    ama ve lakin aynı arkadasın ''fener sevillayı elesin ben burada fenerli olurum'' diyip biz fenerlilerede ''işte siz bu kadar delikanlı olamazsınız benim gibi söz veremezsiniz'' diye nutuk attıktan sonra kayıplara karıstıgını varsayarsak sallama konusunda üstüne olmadığını söyleyebiliriz.

    ayrıca 2002 den önce peynir ekmek yiyoduk simdi havyar yiyoruz :| 


    -----------------------------

    Senin adın Y ve X adında bi adamla kavga ediyorsun.

    İkinizde otomobil hırsızısınız ve rakipsiniz... Sonra P diye bi adam çıkıyor. Otomobil hırsızlarının kim olduğunu halka arzetmek istiyor.

    X'in bi açığını yakaladı.

    Ama Y'nin bir çok açığını yakaladı...

    Ama önce seni yakaladı ve seni halka açmak istiyor... Ve çaldığın arabaları açıklıyor.

    Tabii sen bunu yalanlıyorsun. Böyle bişey yok diyorsun.

    X'in tutumu ne olur?

    Seninle rakip olan X senin yanında olur...

     

     

    2002'den önce yere atılan yazarkasaları intiharları bana anlattırmayın şimdi :)

    Şimdi ile o zaman kıyaslanamaz bile...

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    merak etttiğim bişey var.çok garip günler bunlar

     


    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
Toplam Hit: 16748 Toplam Mesaj: 143