Sağlık Sorularınızı Yanıtlıyorum
-
Yas 49 kan tahlillerime bakan doktor sekerle ilgili sikinti yok dedi
-
erblood bunu yazdı
Yas 49 kan tahlillerime bakan doktor sekerle ilgili sikinti yok dedi
Dahiliye uzmanına çıkıp detaylı bir inceleme yaptırın hocam. Kolesterol, tiroid hormonları ve hemogram baktırın. Ayrıca demir depoları ve vitaminlerinizi ölçtürün. Halsizlik, yorgunluk gibi şikayetler çok geneldir ve bir çok sebebi olabilir.
-
Yaş 22 ama kıl tüy azdır vücudumda
-
0x656e bunu yazdı
Yaş 22 ama kıl tüy azdır vücudumda
Terli kalmamasına özen gösterin hocam. Dar pantolon vs. giymeyin bir süre.
-
Beyler bayanlar, bir de @KaptanMagaraAdami nickli biri var. Bu arkadaşı onunla karıştıranlar var sanırım :)
Hocam ben de bir soru sormak istiyorum bu arada. Anksiyete bozukluğu gibi psikiyatrik rahatsızlıkları kişi kendi kendine, anti depresan ya da başka bir ilaca gerek duymadan aşabilir mi? Bir konuda geçmişte yaşanılan başarısızlıkların sürekli tekrar edeceğine, kronikleştiğine dair bir kaygı mesela.
-
literatur bunu yazdı
Beyler bayanlar, bir de @KaptanMagaraAdami nickli biri var. Bu arkadaşı onunla karıştıranlar var sanırım :)
Hocam ben de bir soru sormak istiyorum bu arada. Anksiyete bozukluğu gibi psikiyatrik rahatsızlıkları kişi kendi kendine, anti depresan ya da başka bir ilaca gerek duymadan aşabilir mi? Bir konuda geçmişte yaşanılan başarısızlıkların sürekli tekrar edeceğine, kronikleştiğine dair bir kaygı mesela.
Psikiyatrik ilaç kullanmak yerine psikologa danışarak bu problemler aşılabilir tabi hocam. İlaç kullanımı zaten bana göre her zaman ikinci plandadır, özellikle psikiyatrik ilaçlarda. Bu konuda bir yönlendirme yapamam hocam psikolog olmadığım için. Psikolog tarafından çok yardımım dokunmaz ama önerim psikiyatrist yerine psikologa görünmenizdir.
-
Hocam yaş 26 bende ilk başta sekerden killandim ama kan testleri cok normal çıktı ayrica is yerinde de düzenli olarak yıllık sağlık testleri yapılıyor hepsinde açlık şekeri basta olmak üzere tüm değerler normal gittiğim doktor da tam bir tani koymayip depresyona bağladı biraz arastirdigim kadari ile belirtiler narkolepsi gibi bunun için bir kaç doktora daha danışmak istiyorum da hastane ortamlarini sevmedigimden erteliyorum
Ayrıca kilomda 65 acaba zayifliktan da olabilir mi bi ara pharmaton kullanmistim sanki o ara uyku sorunu azalmis gibi geldi
-
Hocam yanıtınız için teşekkür ederim. Ağrı çift taraflımı diye sormuşssunuz. İki gözümdende giriyor. Kökünden hani. Gözlerime ellerimle çökünce rahatlıyorum. Sora sol kulagıma doğru ağrı toplanıyor kulak derken kulak ağrısı değil. Kulak etlerime. Tansiyonum yok, başka bir ağrı için göğüs hastalıklarına gitmiştim orada kan tahlili sonuçları normal çıkmıştı. Ama geldimi beni öldürüyor bakışlarım bile yavşalıyor. 4-5 saat sora geçiyor
-
Erkeklik hormonunun yan ürünü dht hormonunun genetik olarak dengesiz olmasının sonucu ergenlikten önce bile başlyan aşırı derece yüksek libido sahibiyim çeşitli haplar kullanıyorum finasterid vs., bu nereye kadar sürücek ?
-
beyaban bunu yazdı
Hocam yaş 26 bende ilk başta sekerden killandim ama kan testleri cok normal çıktı ayrica is yerinde de düzenli olarak yıllık sağlık testleri yapılıyor hepsinde açlık şekeri basta olmak üzere tüm değerler normal gittiğim doktor da tam bir tani koymayip depresyona bağladı biraz arastirdigim kadari ile belirtiler narkolepsi gibi bunun için bir kaç doktora daha danışmak istiyorum da hastane ortamlarini sevmedigimden erteliyorum
Ayrıca kilomda 65 acaba zayifliktan da olabilir mi bi ara pharmaton kullanmistim sanki o ara uyku sorunu azalmis gibi geldi
Narkolepsi çok farklı bir durum hocam. O tanının koyulmasıda kolay olmuyor. Zayıflık ile alakası olacağını düşünmüyorum. Vitamin takviyesi alabilirsin hocam o halde. Birde öyle dene. Şikayetlerin çok genel çünkü, %100 şu sebepten oluyor demek çok zor.
siyahbereli bunu yazdıHocam yanıtınız için teşekkür ederim. Ağrı çift taraflımı diye sormuşssunuz. İki gözümdende giriyor. Kökünden hani. Gözlerime ellerimle çökünce rahatlıyorum. Sora sol kulagıma doğru ağrı toplanıyor kulak derken kulak ağrısı değil. Kulak etlerime. Tansiyonum yok, başka bir ağrı için göğüs hastalıklarına gitmiştim orada kan tahlili sonuçları normal çıkmıştı. Ama geldimi beni öldürüyor bakışlarım bile yavşalıyor. 4-5 saat sora geçiyor
Hocam yorgunluk, stres sebepli olabilir. Yada migren başlangıcı olabilir. Nöroloji uzmanına çıkıp araştırmanız lazım.
Zodiac bunu yazdıErkeklik hormonunun yan ürünü dht hormonunun genetik olarak dengesiz olmasının sonucu ergenlikten önce bile başlyan aşırı derece yüksek libido sahibiyim çeşitli haplar kullanıyorum finasterid vs., bu nereye kadar sürücek ?
Saç dökülmesi, seyrek saç falanda var mı hocam? Bunun bir çözümü yok, beyinden siz baskılayacaksınız.
