folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sağlık Sorularınızı Yanıtlıyorum



Sağlık Sorularınızı Yanıtlıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erblood
    erblood's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek

    Yas 49 kan tahlillerime bakan doktor sekerle ilgili sikinti yok dedi

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MagaraAdami
    MagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2015
    Erkek
    erblood bunu yazdı

    Yas 49 kan tahlillerime bakan doktor sekerle ilgili sikinti yok dedi

     

    Dahiliye uzmanına çıkıp detaylı bir inceleme yaptırın hocam. Kolesterol, tiroid hormonları ve hemogram baktırın. Ayrıca demir depoları ve vitaminlerinizi ölçtürün. Halsizlik, yorgunluk gibi şikayetler çok geneldir ve bir çok sebebi olabilir.


    ~tıp doktoru
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Yaş 22 ama kıl tüy azdır vücudumda

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MagaraAdami
    MagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2015
    Erkek
    0x656e bunu yazdı

    Yaş 22 ama kıl tüy azdır vücudumda

    Terli kalmamasına özen gösterin hocam. Dar pantolon vs. giymeyin bir süre.


    ~tıp doktoru
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek

    Beyler bayanlar, bir de @KaptanMagaraAdami nickli biri var. Bu arkadaşı onunla karıştıranlar var sanırım :)

    Hocam ben de bir soru sormak istiyorum bu arada. Anksiyete bozukluğu gibi psikiyatrik rahatsızlıkları kişi kendi kendine, anti depresan ya da başka bir ilaca gerek duymadan aşabilir mi? Bir konuda geçmişte yaşanılan başarısızlıkların sürekli tekrar edeceğine, kronikleştiğine dair bir kaygı mesela.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MagaraAdami
    MagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2015
    Erkek
    literatur bunu yazdı

    Beyler bayanlar, bir de @KaptanMagaraAdami nickli biri var. Bu arkadaşı onunla karıştıranlar var sanırım :)

    Hocam ben de bir soru sormak istiyorum bu arada. Anksiyete bozukluğu gibi psikiyatrik rahatsızlıkları kişi kendi kendine, anti depresan ya da başka bir ilaca gerek duymadan aşabilir mi? Bir konuda geçmişte yaşanılan başarısızlıkların sürekli tekrar edeceğine, kronikleştiğine dair bir kaygı mesela.

    Psikiyatrik ilaç kullanmak yerine psikologa danışarak bu problemler aşılabilir tabi hocam. İlaç kullanımı zaten bana göre her zaman ikinci plandadır, özellikle psikiyatrik ilaçlarda. Bu konuda bir yönlendirme yapamam hocam psikolog olmadığım için. Psikolog tarafından çok yardımım dokunmaz ama önerim psikiyatrist yerine psikologa görünmenizdir.


    ~tıp doktoru
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    beyaban
    beyaban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam yaş 26 bende ilk başta sekerden killandim ama kan testleri cok normal çıktı ayrica is yerinde de düzenli olarak yıllık sağlık testleri yapılıyor hepsinde açlık şekeri basta olmak üzere tüm değerler normal gittiğim doktor da tam bir tani koymayip depresyona bağladı biraz arastirdigim kadari ile belirtiler narkolepsi gibi bunun için bir kaç doktora daha danışmak istiyorum da hastane ortamlarini sevmedigimden erteliyorum 

    Ayrıca kilomda 65 acaba zayifliktan da olabilir mi bi ara pharmaton kullanmistim sanki o ara uyku sorunu azalmis gibi geldi 


    Türkçülük dün bir kaynaktı, bugün bir çaydır. Yarın coşkun bir ırmak olacak ve önünde ki bütün engelleri yıkacaktır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Hocam yanıtınız için teşekkür ederim. Ağrı çift taraflımı diye sormuşssunuz. İki gözümdende giriyor. Kökünden hani. Gözlerime ellerimle çökünce rahatlıyorum. Sora sol kulagıma doğru ağrı toplanıyor kulak derken kulak ağrısı değil. Kulak etlerime. Tansiyonum yok, başka bir ağrı için göğüs hastalıklarına gitmiştim orada kan tahlili sonuçları normal çıkmıştı. Ama geldimi beni öldürüyor bakışlarım bile yavşalıyor. 4-5 saat sora geçiyor


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zodiac
    Zodiac's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2010
    Erkek

    Erkeklik hormonunun yan ürünü dht hormonunun genetik olarak dengesiz olmasının sonucu ergenlikten önce bile başlyan aşırı derece yüksek libido sahibiyim çeşitli haplar kullanıyorum finasterid vs., bu nereye kadar sürücek ? 


    mantığın korkunu yenemiyorsa kendini düşünenden sayma,
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MagaraAdami
    MagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Eylül/2015
    Erkek
    beyaban bunu yazdı

    Hocam yaş 26 bende ilk başta sekerden killandim ama kan testleri cok normal çıktı ayrica is yerinde de düzenli olarak yıllık sağlık testleri yapılıyor hepsinde açlık şekeri basta olmak üzere tüm değerler normal gittiğim doktor da tam bir tani koymayip depresyona bağladı biraz arastirdigim kadari ile belirtiler narkolepsi gibi bunun için bir kaç doktora daha danışmak istiyorum da hastane ortamlarini sevmedigimden erteliyorum 

    Ayrıca kilomda 65 acaba zayifliktan da olabilir mi bi ara pharmaton kullanmistim sanki o ara uyku sorunu azalmis gibi geldi 

    Narkolepsi çok farklı bir durum hocam. O tanının koyulmasıda kolay olmuyor. Zayıflık ile alakası olacağını düşünmüyorum. Vitamin takviyesi alabilirsin hocam o halde. Birde öyle dene. Şikayetlerin çok genel çünkü, %100 şu sebepten oluyor demek çok zor.

    siyahbereli bunu yazdı

    Hocam yanıtınız için teşekkür ederim. Ağrı çift taraflımı diye sormuşssunuz. İki gözümdende giriyor. Kökünden hani. Gözlerime ellerimle çökünce rahatlıyorum. Sora sol kulagıma doğru ağrı toplanıyor kulak derken kulak ağrısı değil. Kulak etlerime. Tansiyonum yok, başka bir ağrı için göğüs hastalıklarına gitmiştim orada kan tahlili sonuçları normal çıkmıştı. Ama geldimi beni öldürüyor bakışlarım bile yavşalıyor. 4-5 saat sora geçiyor

     

     Hocam yorgunluk, stres sebepli olabilir. Yada migren başlangıcı olabilir. Nöroloji uzmanına çıkıp araştırmanız lazım.

    Zodiac bunu yazdı

    Erkeklik hormonunun yan ürünü dht hormonunun genetik olarak dengesiz olmasının sonucu ergenlikten önce bile başlyan aşırı derece yüksek libido sahibiyim çeşitli haplar kullanıyorum finasterid vs., bu nereye kadar sürücek ? 

     

     Saç dökülmesi, seyrek saç falanda var mı hocam? Bunun bir çözümü yok, beyinden siz baskılayacaksınız.


    ~tıp doktoru
Toplam Hit: 41119 Toplam Mesaj: 281
soru sağlık a sağlık sorunu