Kadin Erkek Esitmidir???
-
hp32 bunu yazdı:
-----------------------------
lafta eşittir.
normalde hep züken erkektir.
-----------------------------lafta eşittir
normalde hep zükülen bazen züken erkektir.
-
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------tabiki eşit değildir. ama şuda var. kadınların erkeklerden üstün özellikleri olduğu gibi erkeklerinde kadınlardan üstün özellikleri vardır. şunuda unutmamak lazım bu üstünlük daha çok erkekler tarafındadır.
genelde dayağı ve şeyi yiyen, trafik kazası yapan, kafası çalışmayan... kadındır :D
-----------------------------
üstüne bastin arkadasim tsk ederim. bende bunu demek istiordum zaten. baska yerleri calisir ama akillari calismaz. onayladigin icin tsk ederim :)araba sürmeside yetenek meselesi. kimi iyi kullanir kimi kötü. kadin erkekle alakasi olmayan sey
-
noel_baba bunu yazdı:
-----------------------------
olaya cinsellik yönünden bakarsaq biraz abes kaçıcak ama ekleyeyim..
erkek yaparsa milli olur.
kadın yaparsa orospu olur :|
-----------------------------heralde, biz üstünüz, en önemli bilim adamları erkek, peygamberler erkek, savaşcılar erkek, ideolojik liderler erkek, öğretmenler erkek:D
Dahada sayardımda gerek yok. Biz üstünüz. ama son yıllarda çıkan tikky ler yüzündn birilerinin bir tarafları kalktı:D Anadolu kaplanları gelince anlicaklar:D
-
Darkroasted bunu yazdı:
-----------------------------
filiz bunu yazdı:
-----------------------------
ReaL_KurD bunu yazdı:
-----------------------------ameleye kopmakla birlikte
değildir çünkü kadınlar ayakta işeyemez.
-----------------------------
bak seeeeeeeeen :) gercektenmi ?? :Phttp://www.google.de/search?hl=de&q=frauen+pnkeln+im+stehen&meta=
yorumun gecerli degildir. baska??
-----------------------------kurdo kafanı kumun içine sok bi daha çıkarma tokat oldu galiba xD
-----------------------------
tapu gibi koydu cewabı laaaaa :D -
Kadınlar sadece cazibelerin kullandıkları alanlarda erkeklerden üstündür.Fiziki ve biyolojik olarak erkek üstündür.
-
Bİ dua vardı nasıldı yanlış hatırlamıyorsam türkçesi şu şekildeydi
Allahım bizi kadınların belalarından koru
Allahım bizi kadınların şerrinden koru
Allahım bizi kadınların fitnesinden(ortalığı karıştırmasından) koru
AMİN AMİN AMİN VESELAMUN ALELMURSELİN.
-
CchaatlakkK bunu yazdı:
-----------------------------
sewdim lan seni hatta sadece sewmedim bayıldım bacım sana:)) diyor ve kadınlara hakkettikleri gibi davranmayan erkeklerin malesef sıkça bulunduğu bir ülkede yaşadığımız olmanın biz dişilere verdiği üzüntüyü de eklemek istiyorum..
-----------------------------tsk ederim bacim :)
bence biz kadinlar kendimizi bizden düsük varliklara ezdirmeyelim :P
ayip olur caaaaaaanim :)))
-
CchaatlakkK bunu yazdı:
-----------------------------
filiz bunu yazdı:
-----------------------------kadin daha üstündür. fizyolojik ve psikolojik olarak.
bilimsel arastirmalar sonucu bir kadin daha cok aci kaldirior mesela dogum sancisi gibi ayni zamandada beyni erkeklere nazaran turbo calisir mesela kadin dirdiri beynin cok calismasinin bir belirtisidir
bir erkek duvara civi cakarken sadece civiye konsentre olurken kadin ayni zaman icinde cok sey düsünebilir. :P :P
-----------------------------
sewdim lan seni hatta sadece sewmedim bayıldım bacım sana:)) diyor ve kadınlara hakkettikleri gibi davranmayan erkeklerin malesef sıkça bulunduğu bir ülkede yaşadığımız olmanın biz dişilere verdiği üzüntüyü de eklemek istiyorum..
-----------------------------
hakaret???Kusura bakma sadece bir kısmını söyledim burda hakaret etmek değil gerçekler.Savunmam olduğu gibi yukarda.KAdınlardan bilim adamı olmaz.Buluş yapan kimse olmaz he şu var eyri gelir tezide çürütürüz.
Fakat en basit örnek bir insan yürürken attığı adımı düşünmez.Sağ bacak sol bacak vs..Araba kullanırkende böyle düşünmez.Aman şöyle yapim böyle yapim demez.Arabayla bütünlük kurar.
Ya kadın?İşte daha araba kullanırken bile diyicem kullanamıyor ki.Daha araba bile kullanamazken nasıl bir sürü şey düşünsün?
& dine girmiyorum bile.Kadın peygamber vs..Bildiğiniz gibi erkeklere huri var kadınlar avucunu yalıyor bu yüzdne dinden kadına girmiyicem ama diyer konualrda haklıyız üzgünüz..
-
& dine girmiyorum bile.Kadın peygamber vs..Bildiğiniz gibi erkeklere huri var kadınlar avucunu yalıyor bu yüzdne dinden kadına girmiyicem ama diyer konualrda haklıyız üzgünüz..
-----------------------------bilmiosan ögreteyim bare ;)
huri dedigin varlik ne erkek nede kadindir avucunuzu siz erkekler yalayin cünkü öteki tarafda cinsellik diye bise yoktur.
ögrende gellllllllllllllllllll
-
kadınlar mız mızdır ota boka ağlar ve yine ota boka üzülür dayanıksızdır fiziki ve ruhsal, zaten dünyayı değiştiren nadir olaylarda kadınların hükümdarlar arasında oynaşmasından olmuştur
en dürüstü bile çok istediği birşeyi elde etmek için acındırır kendini yada cazibesini kullanır. mesela otobüste oturmak için yada ekmek kuyruğunda öne geçmek için
