folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Kadin Erkek Esitmidir???



Kadin Erkek Esitmidir???

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tuna
    Tuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    hp32 bunu yazdı:
    -----------------------------
    lafta eşittir.

    normalde hep züken erkektir.
    -----------------------------

    lafta eşittir

    normalde hep zükülen bazen züken erkektir.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    filiz
    filiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Dişi
    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------

    tabiki eşit değildir. ama şuda var. kadınların erkeklerden üstün özellikleri olduğu gibi erkeklerinde kadınlardan üstün özellikleri vardır. şunuda unutmamak lazım bu üstünlük daha çok erkekler tarafındadır.

    genelde dayağı ve şeyi yiyen, trafik kazası yapan, kafası çalışmayan... kadındır :D


    -----------------------------
    üstüne bastin arkadasim tsk ederim. bende bunu demek istiordum zaten. baska yerleri calisir ama akillari calismaz. onayladigin icin tsk ederim :)

    araba sürmeside yetenek meselesi. kimi iyi kullanir kimi kötü. kadin erkekle alakasi olmayan sey


    ilk defa banlandim :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZaYGo
    ZaYGo's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
    Erkek

    noel_baba bunu yazdı:
    -----------------------------
    olaya cinsellik yönünden bakarsaq biraz abes kaçıcak ama ekleyeyim..
    erkek yaparsa milli olur.
    kadın yaparsa orospu olur :|
    -----------------------------

    heralde, biz üstünüz, en önemli bilim adamları erkek, peygamberler erkek, savaşcılar erkek, ideolojik liderler erkek, öğretmenler erkek:D

    Dahada sayardımda gerek yok. Biz üstünüz. ama son yıllarda çıkan tikky ler yüzündn birilerinin bir tarafları kalktı:D Anadolu kaplanları gelince anlicaklar:D 


    Bilgisayar Yazılım & Donanım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Avukat
    haybeci
    haybeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    Darkroasted bunu yazdı:
    -----------------------------
    filiz bunu yazdı:
    -----------------------------
    ReaL_KurD bunu yazdı:
    -----------------------------

    ameleye kopmakla birlikte

    değildir çünkü kadınlar ayakta işeyemez. 


    -----------------------------
    bak seeeeeeeeen :) gercektenmi ?? :P

    http://www.google.de/search?hl=de&q=frauen+pnkeln+im+stehen&meta=

    yorumun gecerli degildir. baska??


    -----------------------------

    kurdo kafanı kumun içine sok bi daha çıkarma tokat oldu galiba xD


    -----------------------------
    tapu gibi koydu cewabı laaaaa :D

    Dünyada kendi işkence örneklerini sergilememiş ulus ve dönem hemen hemen hiç olmamıştır. Ancak ne insanlar değişmişlerdir ne de olaylar ve sonuçları.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibosoft
    ibosoft's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Kadınlar sadece cazibelerin kullandıkları alanlarda erkeklerden üstündür.Fiziki ve biyolojik olarak erkek üstündür.


    dizi dizi incisin danalıkta birincisin
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    muhabbet_fedaisi
    muhabbet_fedaisi's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2006
    Erkek

    Bİ dua vardı nasıldı yanlış hatırlamıyorsam türkçesi şu şekildeydi

    Allahım bizi kadınların belalarından koru

    Allahım bizi kadınların şerrinden koru

    Allahım bizi kadınların fitnesinden(ortalığı karıştırmasından) koru

    AMİN AMİN AMİN VESELAMUN ALELMURSELİN.


    ümit kesilirse hayat biter, ümitsizlik hayatı zehirler, keder hayat damarına vurulan bir neşterdir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    filiz
    filiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Dişi

    CchaatlakkK bunu yazdı:
    -----------------------------
    sewdim lan seni hatta sadece sewmedim bayıldım bacım sana:))  diyor ve kadınlara hakkettikleri gibi davranmayan erkeklerin malesef sıkça bulunduğu bir ülkede yaşadığımız olmanın biz dişilere verdiği üzüntüyü de eklemek istiyorum..
    -----------------------------

     

    tsk ederim bacim :)

    bence biz kadinlar kendimizi bizden düsük varliklara ezdirmeyelim :P

    ayip olur caaaaaaanim :)))


    ilk defa banlandim :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    CchaatlakkK bunu yazdı:
    -----------------------------
    filiz bunu yazdı:
    -----------------------------

    kadin daha üstündür. fizyolojik ve psikolojik olarak.

    bilimsel arastirmalar sonucu bir kadin daha cok aci kaldirior mesela dogum sancisi gibi ayni zamandada beyni erkeklere nazaran turbo calisir mesela kadin dirdiri beynin cok calismasinin bir belirtisidir

    bir erkek duvara civi cakarken sadece civiye konsentre olurken kadin ayni zaman icinde cok sey düsünebilir. :P :P


    -----------------------------
    sewdim lan seni hatta sadece sewmedim bayıldım bacım sana:))  diyor ve kadınlara hakkettikleri gibi davranmayan erkeklerin malesef sıkça bulunduğu bir ülkede yaşadığımız olmanın biz dişilere verdiği üzüntüyü de eklemek istiyorum..
    -----------------------------
    hakaret???

    Kusura bakma sadece bir kısmını söyledim burda hakaret etmek değil gerçekler.Savunmam olduğu gibi yukarda.KAdınlardan bilim adamı olmaz.Buluş yapan kimse olmaz he şu var eyri gelir tezide çürütürüz.

    Fakat en basit örnek bir insan yürürken attığı adımı düşünmez.Sağ bacak sol bacak vs..Araba kullanırkende böyle düşünmez.Aman şöyle yapim böyle yapim demez.Arabayla bütünlük kurar.

    Ya kadın?İşte daha araba kullanırken bile diyicem kullanamıyor ki.Daha araba bile kullanamazken nasıl bir sürü şey düşünsün?

    & dine girmiyorum bile.Kadın peygamber vs..Bildiğiniz gibi erkeklere huri var kadınlar avucunu yalıyor bu yüzdne dinden kadına girmiyicem ama diyer konualrda haklıyız üzgünüz..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    filiz
    filiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Dişi

     

    & dine girmiyorum bile.Kadın peygamber vs..Bildiğiniz gibi erkeklere huri var kadınlar avucunu yalıyor bu yüzdne dinden kadına girmiyicem ama diyer konualrda haklıyız üzgünüz..


    -----------------------------

    bilmiosan ögreteyim bare ;)

    huri dedigin varlik ne erkek nede kadindir avucunuzu siz erkekler yalayin cünkü öteki tarafda cinsellik diye bise yoktur.

    ögrende gellllllllllllllllllll


    ilk defa banlandim :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibosoft
    ibosoft's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    kadınlar mız mızdır ota boka ağlar ve yine ota boka üzülür dayanıksızdır fiziki ve ruhsal, zaten dünyayı değiştiren nadir olaylarda kadınların hükümdarlar arasında oynaşmasından olmuştur

    en dürüstü bile çok istediği birşeyi elde etmek için acındırır kendini yada cazibesini kullanır. mesela otobüste oturmak için yada ekmek kuyruğunda öne geçmek için


    dizi dizi incisin danalıkta birincisin
Toplam Hit: 25159 Toplam Mesaj: 186