Windows 10 Saatler Kala
-
Ben beğendim ciddi hız farkı oldu.
-
@Kreyzi silebilirsin hacı işi bitti onların. ben bi kaç gün sonra sıfırlamayı düşünüyorum windowsu işlerim bi bitsin de o nedenle dokunmadım duruyor öyle bende
-
ortalama yarım saattir üzerinde çalışıyoruz yazan bi pencereyi izliyorum. normal mi?
-
zeitgeist bunu yazdı
ortalama yarım saattir üzerinde çalışıyoruz yazan bi pencereyi izliyorum. normal mi?
normal malesef :D
-
Beyler preview kullanıyorum bana yeni bi update gelmedi.
Previewcılara yeni windows geldimi?
-
yuzde 77 de takildi kaldi ilerlemiyor yarim saattir
-
HolyOne bunu yazdı
Beyler preview kullanıyorum bana yeni bi update gelmedi.
Previewcılara yeni windows geldimi?
gelmedi şeyh zaten bu yüklediğimiz sürümü önce insidercılar aldı sadece updateler geldi o günden bugüne. insidercılar ayrıca dışardan temiz kurulum da yapamıyor. benim insider windowsu wmde aktifleştirdi kaldı öyle silip geçicem sözde kıyak geçti ms.
-
cenk88 bunu yazdımkyb bunu yazdı
Oha amk adamlar aşmış lan. :D İlk izlenimlerim gayet hızlı bilgisayar hızlandı.
Mustafa hocam dayanamamissin anlaşılan. Sende windows 10' a merhaba demissin :)
Her tuzum var diyene hıyarımı Alıp koşarım. Ilk defa hata vermeyen Windows bu :)
-
home sürümüne yükseltti
daha önceden çalışan sanal makina gitti
apple cihazları itunes tanımıyor anlamadım biraz baktım ama şimdilik bir çözüm bulamadım
ama bundan daha önemlisi sanal makinanın windows add fearures kısmından hyper v seçeneğinin olmaması bunun bir çözümü var mıdır yoksa illaki pro mu yüklemek lazım ?
-
bendede üzerinde çalışıyoruz kısmında kaldı dosyalar indi kurulmuyor anlamadım ne yapmak lazım yakşlaşık 4 saat açık bekledi pc
