Windows 10 Saatler Kala
-
etkinleştirmeyi nasıl yaptınız yapamadım bir türlü
-
Atakan bunu yazdı
etkinleştirmeyi nasıl yaptınız yapamadım bir türlü
valla benim win 7 crakli olmasına rağmen yükseltme sonrası kendisi etkinleştirmiş. Ben manuel olarak müdahale etme gereği duymadım bir yere. Hatta güncelleme sonrası update bile bulup yüklediydi.
-
valla hocutlar ben geri dönüyorum. açılış hızı 30 snden 1 dkya falan çıktı. cortana da yok zaten. gözle görülür bi performans artışı da yok düşüsü var hatta. lenovo g510dan bildirdim..
-
Benim de bu 10 a geçmem için win 7 home basic yüklemem lazım ama orjinal dvd bulamadım bilen varsa bana bi basic indirme linki atabilir mi??
CanCer tarafından 30/Tem/15 15:42 tarihinde düzenlenmiştir -
nurulmac11 bunu yazdı
valla hocutlar ben geri dönüyorum. açılış hızı 30 snden 1 dkya falan çıktı. cortana da yok zaten. gözle görülür bi performans artışı da yok düşüsü var hatta. lenovo g510dan bildirdim..
Cortana'nın Türkçe olmasına daha kafadan 1-2 yıl var. Siri bile 3 sene sonra geldi bize.
mkyb tarafından 30/Tem/15 15:45 tarihinde düzenlenmiştir -
mkyb bunu yazdınurulmac11 bunu yazdı
valla hocutlar ben geri dönüyorum. açılış hızı 30 snden 1 dkya falan çıktı. cortana da yok zaten. gözle görülür bi performans artışı da yok düşüsü var hatta. lenovo g510dan bildirdim..
Cortana'nın Türkçe olmasına daha kafadan 1-2 yıl var. Siri bile 3 sene sonra geldi bize.
yok müdür ingilizceye razıydım ama bitürlü ingilizce dil paketini yükleyemedim. sanırım insider sürüm yüklemek gerekiyormuş
-
Hocalar ben temiz kurulum yaptım herşey sorunsuz gibi ancak bu win 10 bilgisayar kapat yapınca güç açık kalıyor nasıl olcak bu nasıl şey win phone özelliği mi nedir
-
bence yüklemeyin sorunlu benim tüm sürücüler gitti şimdi tek tek indiriyorum
-
aktivasyonu olmayan windowslar daha farklı.aktive ettikten sonra windows değişti.görsellerde de bir değişim oldu
edit: etkinleştirmeyi yapıp yapmadıgınızdan emin olun benim yapmadı.dreamspark'a win 10 key gelmiş.ordaki keyimi aldım öle aktive ettim.
hız açısından fark var.daha hızlı win8.1 e oranla.ama çok da bi fark yok.kullanılabilirlik açısından daha güzel olmuş.daha çok özellik gelmiş
internet exp. halen dandik
driverlarda hiçbir sorun yok
yani ben memnunum
Ekerci tarafından 30/Tem/15 17:15 tarihinde düzenlenmiştir -
YA HACILAR BU 10 BANA HALA GELMEDİ YA
TÜM DOSYALAR İNDİ YOK BİŞEY ORTADA
SETUPA BASINCA BOOT WİM HATASI ALIYORUM
