Windows 10 Saatler Kala

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek

    etkinleştirmeyi nasıl yaptınız yapamadım bir türlü


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    Atakan bunu yazdı

    etkinleştirmeyi nasıl yaptınız yapamadım bir türlü

    valla benim win 7 crakli olmasına rağmen yükseltme sonrası kendisi etkinleştirmiş. Ben manuel olarak müdahale etme gereği duymadım bir yere. Hatta güncelleme sonrası update bile bulup yüklediydi.

    rZPsgtB.png (799×632) 

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    valla hocutlar ben geri dönüyorum. açılış hızı 30 snden 1 dkya falan çıktı. cortana da yok zaten. gözle görülür bi performans artışı da yok düşüsü var hatta. lenovo g510dan bildirdim..


    black implies white, self implies other, life implies death.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanCer
    CanCer's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2009
    Erkek

    Benim de bu 10 a geçmem için win 7 home basic yüklemem lazım ama orjinal dvd bulamadım bilen varsa bana bi basic indirme linki atabilir mi??

     

    CanCer tarafından 30/Tem/15 15:42 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    nurulmac11 bunu yazdı

    valla hocutlar ben geri dönüyorum. açılış hızı 30 snden 1 dkya falan çıktı. cortana da yok zaten. gözle görülür bi performans artışı da yok düşüsü var hatta. lenovo g510dan bildirdim..

    Cortana'nın Türkçe olmasına daha kafadan 1-2 yıl var. Siri bile 3 sene sonra geldi bize.

     

    mkyb tarafından 30/Tem/15 15:45 tarihinde düzenlenmiştir

    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek
    mkyb bunu yazdı
    nurulmac11 bunu yazdı

    valla hocutlar ben geri dönüyorum. açılış hızı 30 snden 1 dkya falan çıktı. cortana da yok zaten. gözle görülür bi performans artışı da yok düşüsü var hatta. lenovo g510dan bildirdim..

    Cortana'nın Türkçe olmasına daha kafadan 1-2 yıl var. Siri bile 3 sene sonra geldi bize.

     

    yok müdür ingilizceye razıydım ama bitürlü ingilizce dil paketini yükleyemedim. sanırım insider sürüm yüklemek gerekiyormuş


    black implies white, self implies other, life implies death.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayga
    Tayga's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek

    Hocalar ben temiz kurulum yaptım herşey sorunsuz gibi ancak bu win 10 bilgisayar kapat yapınca güç açık kalıyor nasıl olcak bu nasıl şey win phone özelliği mi nedir 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gestapo26
    gestapo26's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    bence yüklemeyin sorunlu benim tüm sürücüler gitti şimdi tek tek indiriyorum


    sen vaktinden sonra gelen sevdalı bir çiçeksin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    aktivasyonu olmayan windowslar daha farklı.aktive ettikten sonra windows değişti.görsellerde de bir değişim oldu

    edit: etkinleştirmeyi yapıp yapmadıgınızdan emin olun benim yapmadı.dreamspark'a win 10 key gelmiş.ordaki keyimi aldım öle aktive ettim.

    hız açısından fark var.daha hızlı win8.1 e oranla.ama çok da bi fark yok.kullanılabilirlik açısından daha güzel olmuş.daha çok özellik gelmiş

    internet exp. halen dandik

    driverlarda hiçbir sorun yok

    yani ben memnunum

    Ekerci tarafından 30/Tem/15 17:15 tarihinde düzenlenmiştir

    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    YA HACILAR BU 10 BANA HALA GELMEDİ YA

    TÜM DOSYALAR İNDİ YOK BİŞEY ORTADA

    SETUPA BASINCA BOOT WİM HATASI ALIYORUM


    destination@tahribat.com
Toplam Hit: 49849 Toplam Mesaj: 427
windows 10