Windows 10 Saatler Kala
-
pesimistzombie bunu yazdı
@mt93 ahci moduyla ilgili bir sorun bu windows harddiski göremiyor anlamına geliyor. ahci modunu değiştirerek dene.
çok bi bilgim yok ama biosda achi ve ide var buraları mı diyorsunuz iki şekilde denedim olmadıda :(
-
Windows 10 da karşılaştığım değişik bir hatayı aktarıyorum,
- sistem başlarken masaüstündeki ikonların düzenini unutuyor. desktop.ini dosyası oluşturması gerekiyor sanırım o ayarların tutulduğu ama yok öyle bişey.
Bunu nasıl çözebiliriz. -
prokto bunu yazdı
Windows 10 da karşılaştığım değişik bir hatayı aktarıyorum,
- sistem başlarken masaüstündeki ikonların düzenini unutuyor. desktop.ini dosyası oluşturması gerekiyor sanırım o ayarların tutulduğu ama yok öyle bişey.
Bunu nasıl çözebiliriz.bende de oldu aynı sorun güncellemeden sonra ama sanki .s
-
csr288 bunu yazdıprokto bunu yazdı
Windows 10 da karşılaştığım değişik bir hatayı aktarıyorum,
- sistem başlarken masaüstündeki ikonların düzenini unutuyor. desktop.ini dosyası oluşturması gerekiyor sanırım o ayarların tutulduğu ama yok öyle bişey.
Bunu nasıl çözebiliriz.bende de oldu aynı sorun güncellemeden sonra ama sanki .s
çok uğraştık windows çakıldı hiç açılmaz oldu. format atıcam birazdan. güvenli mod a girmekte biraz sıkıntı.
-
bahsedilen problem temiz formattan sonra düzeliyor muhtemelen yükseltmeyle alakalı permission sorunlarından biriydi ben de yaşamıştım.
-
pesimistzombie bunu yazdı
bahsedilen problem temiz formattan sonra düzeliyor muhtemelen yükseltmeyle alakalı permission sorunlarından biriydi ben de yaşamıştım.
yükseltme ve temiz kurulum arasında dağlar kadar fark var sayende fark ettim bunu :F
yükseltmeden sonra arada tekliyordu makine, yavaşlık vardı ve bazen menü geçişleri delirtiyordu. ama temiz kurulumdan sonra canavar gibi oldu pc.
açılış test ettim 55 saniye sürüyor yalnız bu dediğim chrome'a tıklayıp tam olarak çalışmasını beklediğim süre :F
-
Ufak bir tip, yükseltme yapıtktan sonra diske yeni gelen klasörleri elleşmeyin, silmeyin. Her şeyi onun içinden çekiyor. İlk yükseltmemde öyle bir hata yaptım. 10'un tüm özellikleri silinip 7 özellikleri geri geldi. Dışarıdan eklenen paket gibi yama yapıyor. Bana çok stabil gelmedi. Mümkünse yeni kurulum yapın. Ya da kurcalamayın.
-
-
ben windows 8 den 10 a güncelledim. Böyle bıraksak bi sakıncası var mı? Şuan herşey sıkıntısız gibi, sıfır kurulum yapmaya sizce gerek var mı?
Windows 10 u bende beğendim, görsel açıdan müthiş olmuş, 8 e göre kasması daha az hafifledi, kaspersky çalışmadı şuan için bir onda sıkıntı yaşadım yeniden kurmak zorunda kaldım. fakat bizle fazla haşır neşir olmuş gibi... one drive programı olsun, video resimleri tarıyan programı, bir kaç mail adresini aynı anda takip eden uygulaması gibi... Bizi içimize dışımıza kadar kataloglayabilirler. Bunları toplayıp güzel bir şekilde kişisel reklamları da basarlar artık....
Bu arada ilk açıldığında ekran flash yapar gibi bir gelip bir gidiyordu nasıl anlatayım alttaki saatin olduğu bar kayboluyor geliyor, masaüstündeki simgeler gözükmüyordu. İnternette hatalı kurulduğunda böyle yapıyor gibi bilgiler buldum. ctrl alt del ile görev yöneticisine ulaşıp cmd ekranından restart yaptığımda sıkıntısız açıldı. İndirmesi kurulması yaklaşık 2 saati almıştır.
sakabey tarafından 19/Ağu/15 13:31 tarihinde düzenlenmiştir -
bilgisayar biraz eski, dual core 2gb ram falan var. 8.1 kullanıyorum hiç fena değil. 10 yapsam iyi olur mu? tavsiye eder misiniz?
