Windows 10 Saatler Kala

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mt93
    mt93's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ocak/2013
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı

    @mt93 ahci moduyla ilgili bir sorun bu windows harddiski göremiyor anlamına geliyor. ahci modunu değiştirerek dene.

    çok bi bilgim yok ama biosda achi ve ide var buraları mı diyorsunuz iki şekilde denedim olmadıda :(

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prokto
    prokto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Windows 10 da karşılaştığım değişik bir hatayı aktarıyorum,

    - sistem başlarken masaüstündeki ikonların düzenini unutuyor. desktop.ini dosyası oluşturması gerekiyor sanırım o ayarların tutulduğu ama yok öyle bişey.
    Bunu nasıl çözebiliriz.


    Bu imza çok eskidi artık...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek
    prokto bunu yazdı

    Windows 10 da karşılaştığım değişik bir hatayı aktarıyorum,

    - sistem başlarken masaüstündeki ikonların düzenini unutuyor. desktop.ini dosyası oluşturması gerekiyor sanırım o ayarların tutulduğu ama yok öyle bişey.
    Bunu nasıl çözebiliriz.

    bende de oldu aynı sorun güncellemeden sonra ama sanki .s 


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    prokto
    prokto's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    csr288 bunu yazdı
    prokto bunu yazdı

    Windows 10 da karşılaştığım değişik bir hatayı aktarıyorum,

    - sistem başlarken masaüstündeki ikonların düzenini unutuyor. desktop.ini dosyası oluşturması gerekiyor sanırım o ayarların tutulduğu ama yok öyle bişey.
    Bunu nasıl çözebiliriz.

    bende de oldu aynı sorun güncellemeden sonra ama sanki .s 

    çok uğraştık windows çakıldı hiç açılmaz oldu. format atıcam birazdan. güvenli mod a girmekte biraz sıkıntı.


    Bu imza çok eskidi artık...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bahsedilen problem temiz formattan sonra düzeliyor muhtemelen yükseltmeyle alakalı permission sorunlarından biriydi ben de yaşamıştım.


    :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    pesimistzombie bunu yazdı

    bahsedilen problem temiz formattan sonra düzeliyor muhtemelen yükseltmeyle alakalı permission sorunlarından biriydi ben de yaşamıştım.

    yükseltme ve temiz kurulum arasında dağlar kadar fark var sayende fark ettim bunu :F

     

    yükseltmeden sonra arada tekliyordu makine, yavaşlık vardı ve bazen menü geçişleri delirtiyordu. ama temiz kurulumdan sonra canavar gibi oldu pc.

    açılış test ettim 55 saniye sürüyor yalnız bu dediğim chrome'a tıklayıp tam olarak çalışmasını beklediğim süre :F


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Austen
    Austen's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2012
    Erkek

    Ufak bir tip, yükseltme yapıtktan sonra diske yeni gelen klasörleri elleşmeyin, silmeyin. Her şeyi onun içinden çekiyor. İlk yükseltmemde öyle bir hata yaptım. 10'un tüm özellikleri silinip 7 özellikleri geri geldi. Dışarıdan eklenen paket gibi yama yapıyor. Bana çok stabil gelmedi. Mümkünse yeni kurulum yapın. Ya da kurcalamayın.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    https://www.youtube.com/watch?v=zwPOdKDNiMUv


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakabey
    sakabey's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

     ben windows 8 den 10 a güncelledim. Böyle bıraksak bi sakıncası var mı? Şuan herşey sıkıntısız gibi, sıfır kurulum yapmaya sizce gerek var mı?

    Windows 10 u bende beğendim, görsel açıdan müthiş olmuş, 8 e göre kasması daha az hafifledi, kaspersky çalışmadı şuan için bir onda sıkıntı yaşadım yeniden kurmak zorunda kaldım. fakat bizle fazla haşır neşir olmuş gibi... one drive programı olsun, video resimleri tarıyan programı, bir kaç mail adresini aynı anda takip eden uygulaması gibi... Bizi içimize dışımıza kadar kataloglayabilirler. Bunları toplayıp güzel bir şekilde kişisel reklamları da basarlar artık....

    Bu arada ilk açıldığında ekran flash yapar gibi bir gelip bir gidiyordu nasıl anlatayım alttaki saatin olduğu bar kayboluyor geliyor, masaüstündeki simgeler gözükmüyordu. İnternette hatalı kurulduğunda böyle yapıyor gibi bilgiler buldum. ctrl alt del ile görev yöneticisine ulaşıp cmd ekranından restart yaptığımda sıkıntısız açıldı. İndirmesi kurulması yaklaşık 2 saati almıştır. 

     

     

     

    sakabey tarafından 19/Ağu/15 13:31 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    bilgisayar biraz eski, dual core 2gb ram falan var. 8.1 kullanıyorum hiç fena değil. 10 yapsam iyi olur mu? tavsiye eder misiniz?


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
Toplam Hit: 49883 Toplam Mesaj: 427
windows 10