Windows 10 Saatler Kala

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek
    csr288 bunu yazdı
    prokto bunu yazdı

    Windows 10 da karşılaştığım değişik bir hatayı aktarıyorum,

    - sistem başlarken masaüstündeki ikonların düzenini unutuyor. desktop.ini dosyası oluşturması gerekiyor sanırım o ayarların tutulduğu ama yok öyle bişey.
    Bunu nasıl çözebiliriz.

    bende de oldu aynı sorun güncellemeden sonra ama sanki .s 

    Hocam o sorun aslında ekran kartı ile alakalı.

    Ekran kartının drivber ı güncelle. Sonra masaüstünü istediğin gibi düzelt. Bi daha bozulmaz.

    Güncellemeyi Aygıt yöneticisinden yapmanı öneririm.


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Prometheus bunu yazdı

    bilgisayar biraz eski, dual core 2gb ram falan var. 8.1 kullanıyorum hiç fena değil. 10 yapsam iyi olur mu? tavsiye eder misiniz?

    yap abi beklemen hata. 8.1 kullanıyosan 10 ile performans artışı olur.

    tabi yükselme ve ardından temiz kurulum yapman daha sağlıklı olacaktır.


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    hortlatılıyor. 

    arkadaşlar win 10 kullanmaktadım virüs geldi recovery yaptım win 8 oldu sonra 8.1 oldu şimdi 10 nasıl geçerim rezerve felan olayı vardı önceden şimdi hangi yolu izlemem lazım 


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanCer
    CanCer's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2009
    Erkek

    Önce yükseltme yapmışsın zaten şimdi "media creation tool" ile iso indirip windows 10 u  kurarsanız otomatik etkinleştirecektir. Yani her formatta yükseltme yapmaya gerek yok.Ama ben bunları biliyorum zaten illa ki yükseltecem diyorsan, yine "media creation tool" kullanarak yükseltme yapabilirsiniz sanırım.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Kreyzi bunu yazdı
    Prometheus bunu yazdı

    bilgisayar biraz eski, dual core 2gb ram falan var. 8.1 kullanıyorum hiç fena değil. 10 yapsam iyi olur mu? tavsiye eder misiniz?

    yap abi beklemen hata. 8.1 kullanıyosan 10 ile performans artışı olur.

    tabi yükselme ve ardından temiz kurulum yapman daha sağlıklı olacaktır.

    Bende windows 8.1 seriali var direk yükseltmeden 10 kursam ne farkı var ki 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CanCer
    CanCer's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mart/2009
    Erkek

    Serial kısmına 8.1 serialini kabul etmiyordu önceden şimdi oluyor mu bilmiyorum ama sanmam. Bi kere yükselttikten sonra sonraki bütün temiz windows 10 kurulumlarda serial girmeden (serial istediğinde atla diyoruz) internete bağlanıldığında otomatik aktifleşiyor.yani 1 kere yükseltme şart.

Toplam Hit: 49903 Toplam Mesaj: 427
windows 10