Charles Darwin Ve Evrim Teorisi Hakkında
-
KrypT bunu yazdı:
-----------------------------Onu genele yazdım ShockMan sana özel değil yani. Yalnız ilgimi çekti üstüne basa basa söylüyorsun, Darwin'in hangi düşüncesi yanlıştı sence?
-----------------------------
Atalarımızın Maymun Olduğunu Resimler lede Güzel güzel Tasvir etmiş.. Nefret ettim Meriften. :(Kendi Atası Maymun bence. :)
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------KrypT bunu yazdı:
-----------------------------Onu genele yazdım ShockMan sana özel değil yani. Yalnız ilgimi çekti üstüne basa basa söylüyorsun, Darwin'in hangi düşüncesi yanlıştı sence?
-----------------------------
Atalarımızın Maymun Olduğunu Resimler lede Güzel güzel Tasvir etmiş.. Nefret ettim Meriften. :(Kendi Atası Maymun bence. :)
-----------------------------buyurun işte ne kadar anlatsanız da herhangi bir şakirt azami olarak bu kadar anlıyor mevzuyu , ki bu adam gene aralarında bir parça akıllı olanlarından
insan evriminin kanıtı bizzat evrim teorisini reddedenlerdir , bunlar milyarlarca yıl geçecek ve genetik hiç değişmeyecek farklı yerlerde ve koşullarda yaşayan insan dahil mahlukatlar aynen o şekilde kalacak sanırlar , olmuş olanı göremeyenin, olmakta olandan sonuç çıkaramayanın elbette ki geleceğe dair bir öngörüsü olamaz.
belki de milyon yıl sonra şakirtin birinin torunununtorbasının bişeyi olacak başka bir şakirt , neaa bizim atamız insanmıydı vay kafir mendeburlar falan diyecek
-
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------KrypT bunu yazdı:
-----------------------------Onu genele yazdım ShockMan sana özel değil yani. Yalnız ilgimi çekti üstüne basa basa söylüyorsun, Darwin'in hangi düşüncesi yanlıştı sence?
-----------------------------
Atalarımızın Maymun Olduğunu Resimler lede Güzel güzel Tasvir etmiş.. Nefret ettim Meriften. :(Kendi Atası Maymun bence. :)
-----------------------------Bari sen yapma hocam ya...
-
xzxz bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------KrypT bunu yazdı:
-----------------------------Onu genele yazdım ShockMan sana özel değil yani. Yalnız ilgimi çekti üstüne basa basa söylüyorsun, Darwin'in hangi düşüncesi yanlıştı sence?
-----------------------------
Atalarımızın Maymun Olduğunu Resimler lede Güzel güzel Tasvir etmiş.. Nefret ettim Meriften. :(Kendi Atası Maymun bence. :)
-----------------------------buyurun işte ne kadar anlatsanız da herhangi bir şakirt azami olarak bu kadar anlıyor mevzuyu , ki bu adam gene aralarında bir parça akıllı olanlarından
insan evriminin kanıtı bizzat evrim teorisini reddedenlerdir , bunlar milyarlarca yıl geçecek ve genetik hiç değişmeyecek farklı yerlerde ve koşullarda yaşayan insan dahil mahlukatlar aynen o şekilde kalacak sanırlar , olmuş olanı göremeyenin, olmakta olandan sonuç çıkaramayanın elbette ki geleceğe dair bir öngörüsü olamaz.
belki de milyon yıl sonra şakirtin birinin torunununtorbasının bişeyi olacak başka bir şakirt , neaa bizim atamız insanmıydı vay kafir mendeburlar falan diyecek
-----------------------------
Hoca Hop Dedik Akıl ile ilgili Kimsenin Akıl seviyesine Bişey deme Lüksümüz yok. Fikrini Söylersin Geçer gidersin. Tatlı Tatlı Tartışıyoruz Burada. Akıl Seviyemi Oradan Ölçebildiğini Söylersen Kendin ile Çelişkiye Girersin Daha Dakka Birden Ortada Kalırsın Söylemiş olayım.Bilgi Seviyemiz İle Kimseyi Ezmeden Sohbet edelim. Olabilir Sen Bir Büyük Alimde Olabilirsin Bişey demiyorum ama Akılımız ile Kelime Oyunu Yapman Doğru değildir.
Yahu Kafir Mendebur diye Sana Bişey dedimmi Allaasen. Çok Ayıp değilmi bu yaptığın.
Lütfen Bir Daha Olmasın. .... Bağnaz değiliz hiç birimiz Yaşadığımız Çağ itibari ile Bağnazlık Mezara girmiştir.
Maymundan Geldiğimizi Genlerimizi Maymundan aldığımızı Söylemedimi Darvin Hadi Söyleyin. ?
Krypt Yahu ne etmişimki Darvin demiş Ben Onun Yalancısıyım.
Mesaj 31 Temmuz 2012 (Sali) Saat: 12:37'da ShockMan tarafından düzenlendi.
Mesaj 31 Temmuz 2012 (Sali) Saat: 12:38'da ShockMan tarafından düzenlendi.
Mesaj 31 Temmuz 2012 (Sali) Saat: 12:38'da ShockMan tarafından düzenlendi. -
ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Maymundan Geldiğimizi Genlerimizi Maymundan aldığımızı Söylemedimi Darvin Hadi Söyleyin. ?
-----------------------------
bir teist olarak müslüman olduğunu açıklayan kesimin evrimi "tanrıyı yok saymak" olarak algılamasını şaşırtıcı buluyorum.
merak ettim ve google'da "islamda evrim"i arattım. ilk gelen linke tıkladım. evrimle alakalı 8-10 müslüman düşünür çıktı daha ilk linkte. hem islamda evrimin yeri hem de müslaman toplumların günümüzdeki durumunun nedenleri gayet güzel özetlenmiş. özellikle söyleşiler çarpıcı tespitler barındırıyor.
sayfalarca anlatılmış, detaylıca açıklanmış. hala maymundan gelmekten öteye geçmemişsiniz. geçmemişsiniz çünkü geçmek istemiyorsunuz. bilimden neden bu kadar korkuyorsunuz?
-
ulquiorra bunu yazdı:
-----------------------------ShockMan bunu yazdı:
-----------------------------Maymundan Geldiğimizi Genlerimizi Maymundan aldığımızı Söylemedimi Darvin Hadi Söyleyin. ?
-----------------------------
bir teist olarak müslüman olduğunu açıklayan kesimin evrimi "tanrıyı yok saymak" olarak algılamasını şaşırtıcı buluyorum.
merak ettim ve google'da "islamda evrim"i arattım. ilk gelen linke tıkladım. evrimle alakalı 8-10 müslüman düşünür çıktı daha ilk linkte. hem islamda evrimin yeri hem de müslaman toplumların günümüzdeki durumunun nedenleri gayet güzel özetlenmiş. özellikle söyleşiler çarpıcı tespitler barındırıyor.
sayfalarca anlatılmış, detaylıca açıklanmış. hala maymundan gelmekten öteye geçmemişsiniz. geçmemişsiniz çünkü geçmek istemiyorsunuz. bilimden neden bu kadar korkuyorsunuz?
-----------------------------
Hocam Bilimden Korktuğumu yada Korktuğumuzu da nereden çıkardın anlayamadım.?Bilimle hem ne alaka. Bak Öncede Söylemiştim yine Söylüyorum Aynı yere tekrar geliyorum ama bu son olur umarım.
Bilim Allahın İnkarına değil kavranmasına istesede istemesede hizmet eder. Karşı değiliz. Bahsi Geçen Bilim Dalı Canlıların Gelişimini inceleyen Bilim Dalıdır Gayet Güzel... Yok Bir Problem Bulgular Muteberdir. Tamammı Bak Sorun yok. Umarım Anlaştık....
İster Allahı Kavrasınlar isterde İnat etmekde devam etsinler bu benim değil onların sorunu... O Çok Bilmişlerin Sorunu.
Problem Darvinin Yaratan Yaratıcı Kavramına Karşı Oluşu ve Çıkış Noktamızı Maymuna Bağlamasıdır. Adem İle Havva yı Red ediyor. Yanlışsam Düzeltile.Ben Allah Aşkına Yanlış bişey diyormuyum yahu. Tekrar diyorum Bilimsel Bulgular la değil sorunum.!!!
Mesaj 31 Temmuz 2012 (Sali) Saat: 13:48'da ShockMan tarafından düzenlendi. -
"delinin biri kuyuya bir taş atmış kırk akıllı çıkaramamış." atasözü bu konuya çok güzel yakışır.
-
furkan5816 bunu yazdı:
-----------------------------"delinin biri kuyuya bir taş atmış kırk akıllı çıkaramamış." atasözü bu konuya çok güzel yakışır.
-----------------------------
Hey Dostum Peki Sen neden Bu Kuyuya Taş Atıyorsun Anlayamadım. :)Yoksa Yoksaaaa Olamaz Sendemi Bizdensin. Saklama Sende Bizdensin işte. Hadi İtiraf et ve Rahatla. :)
-
bir şey soracağım
evrime karşı çıkan arkadaşlar genetetik hastalıkları nasıl açıklıyorlar
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------bir şey soracağım
evrime karşı çıkan arkadaşlar genetetik hastalıkları nasıl açıklıyorlar
-----------------------------
Peki sen rüyada görüp hiç yaşamadığın bir hadiseyi, ertesü gün uyandığında yaşayıp aha bunu rüyamda görmüştüm diyorsun.
Bu olayı açıklar mısın bana ( bak evvelki yaşadığını sormuyorum öyle sorsam bilinç altı diyeceksin çıkacaksın işin içinden )
Hiç yaşamadığın rüyayı görüp yaşadığın olayın izahını açıklar mısın ? Merâk ediyorum, tüm kaynakları ile getirebilirisin önüme, darwin, ricard, o bu hepsine kabülüm |¨¨
