Spymafia Browser Oyunumu Açtım!
-
aids olayını daha fazla yaptım 10 random atıyor 3 gelirse aids oluyosunuz :D
-
ben ben ben ben ben :D hocam çok yüzsüz oldm ya ama :D bnide çıkartırmısn :D
-
tyran
-
hoca tekrar sağolasın bu arada oyuna daldım söylemeyi unuttum çok hoş olmuş oyun.. silah alamıyorum neden acaba? bide çete kuran olursa haber versin alsın bizi de..
-
silah almaya çalışınca bazılarında bu zaten sende var diyor varsa neden göremiyorum birde alırsak silah sahip oluğumuz silahları nerden görecez :D
-
man_of_angel bunu yazdı:
-----------------------------
hoca tekrar sağolasın bu arada oyuna daldım söylemeyi unuttum çok hoş olmuş oyun.. silah alamıyorum neden acaba? bide çete kuran olursa haber versin alsın bizi de..
-----------------------------
parasızlıktan alamazsın hocam yada enerjinden.çete olayı kapalı hocam biraz artsın açıcam
-
kardeşim yaa :D bokunu çıkardık ama oyunun bi daha çıkar hastaneden gözünü seveyim
-
manialith bunu yazdı:
-----------------------------
silah almaya çalışınca bazılarında bu zaten sende var diyor varsa neden göremiyorum birde alırsak silah sahip oluğumuz silahları nerden görecez :D
-----------------------------
öyle diyosa hata vardır bakayımedit: hata varmış düzelttim alabilirsiniz şimdi :D
-
Hocam benim enerjiye bi el at çok parasızım bide.
-
bende hastanede sıkıştım kldm
Toplam Hit: 185315 Toplam Mesaj: 737
