Spymafia Browser Oyunumu Açtım!
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------bu modül bi bende mi açlışmadı :W
-----------------------------
tam yaz hacı boşluksuz falan
-----------------------------Kreyz i: birdahasoygunyok Kreyzi: birdahasoygunyok
-----------------------------bidahasoygunyok
biRdaha değil :D
-
TheColtfire bunu yazdı:
-----------------------------Ipucu ver bakalim :D
Simdi direk soyguna girince en dusukte bile yakalaniyor..?
Gece hayatinami girsek napsak :)
-----------------------------
en başta üyelik yeniyken en düşüğü parktaki piçi soyun -
olm uyuşturucu kıralına kadar çıktım ne yapayım ben :S
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
olm uyuşturucu kıralına kadar çıktım ne yapayım ben :S
-----------------------------14k para oldu bilmiom ki :D
-
wert bunu yazdı:
-----------------------------
olm uyuşturucu kıralına kadar çıktım ne yapayım ben :S
-----------------------------
oha -
Hoca barlarda nie kimse takılmıyo ya
-
Güzele benziyor bi deneyim.
-
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca barlarda nie kimse takılmıyo ya
-----------------------------
lepus çok takılıo az önce girdim ordaydı dayak attım :Dsonra verdim geri paralarını falan msnden diyo olm sürekli benim kendi kendine param falan gidio :D yani lepus gezio buna emin olabilirsin çokta iyi dayak yiyo :D
-
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca barlarda nie kimse takılmıyo ya
-----------------------------
lepus çok takılıo az önce girdim ordaydı dayak attım :Dsonra verdim geri paralarını falan msnden diyo olm sürekli benim kendi kendine param falan gidio :D yani lepus gezio buna emin olabilirsin çokta iyi dayak yiyo :D
-----------------------------
Hoca ben herkesin kıçını tekmeledim:S Bide uyuşturucu kralınıda çok rahat soyuyom:S
Gazino mazino kat işin içine otel kat. Pansiyon kat. Otel soygunu fln kat. Şimdi yapcak bişey bulamıom:D
-
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
Hoca barlarda nie kimse takılmıyo ya
-----------------------------
lepus çok takılıo az önce girdim ordaydı dayak attım :Dsonra verdim geri paralarını falan msnden diyo olm sürekli benim kendi kendine param falan gidio :D yani lepus gezio buna emin olabilirsin çokta iyi dayak yiyo :D
-----------------------------
Hoca ben herkesin kıçını tekmeledim:S Bide uyuşturucu kralınıda çok rahat soyuyom:S
Gazino mazino kat işin içine otel kat. Pansiyon kat. Otel soygunu fln kat. Şimdi yapcak bişey bulamıom:D
-----------------------------
bu gece bina soygunları falan yaparım hocamda bu ne hız adam döv barlarda gezin falan :Dgenel ev falan al zevkli oluyo :D 15 tane kerane işletiom
