Spymafia Browser Oyunumu Açtım!
-
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------o6u2 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam her soygun işleminden önce şifre girme olayı biraz kasıyor insanı ? sabah yoktu bu neden şimdi böyle oldu bu 1
2.si de hastane ve mapus gerçek hayattaki 24 saat değilde ne bileyim orda 24 saat yazsın ama 10 dk sürsün felan he ? hep senden mi isteyecez ?
bu arada beni de hastaneden çıkarır biraz da mali destekte bulunursan sevinirim adım ogu2
saygılar :) eline sağlık
-----------------------------
hocam şimdi olmasının sebebi bi kaç şeref yoksunu kişiler oyuna saldırdı ve kod eksiksizliğinden oyun kapandı. bende captcha ekledim.oyuna saat ayarlıcam hocam oyunun kendi saati diye
çıkardım
saolasın :)
-----------------------------
eyvallah..
-
süreleri kısalttım girişiniz 1 saatten az olacak
-
kumarhane koymussunda daha bakamadım :) hastanede takılıyom bi el atsana hocam :) lijitsu ismim ordada
-
Üç defa üst üste aidsli karı gelirmi. bu karıların hepsimi hasta amk. Prezervatif alıp öyle gidemiyozmu karıya :D
Hastanedeyim yine adminim.
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------Üç defa üst üste aidsli karı gelirmi. bu karıların hepsimi hasta amk. Prezervatif alıp öyle gidemiyozmu karıya :D
Hastanedeyim yine adminim.
-----------------------------
hastane ve hapis sürelerini 1 saatten aza indirdim -
bu oyunun güç hesaplayıcısı yok mu acaba ? be arada ben de hastanedeyim :D
-
Banlandınız!
ne lan bu :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------Banlandınız!
ne lan bu :)
-----------------------------Adaş seni kaldırmamış oyun :D naptın doru söyle :)
-
diener bunu yazdı:
-----------------------------DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------Banlandınız!
ne lan bu :)
-----------------------------Adaş seni kaldırmamış oyun :D naptın doru söyle :)
-----------------------------en son hapisanedeydim :) tam sniper aldım sikecektim belalarını nasip olmadı :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------Banlandınız!
ne lan bu :)
-----------------------------
otomatik ban sistemi saolsun :Dya bi tuşa fazla abandın yada chatte bi huzursuzluk yaptın dur kaldırayım
