Spymafia Browser Oyunumu Açtım!
-
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
oldum hocam,ama bence daha o her kimse ilk saldırıyı yapmaya başladığında ne olur ne olmaz diyerekten almalıydın,neyse hayırlısı olsun tecrübe oldu..
-----------------------------hocam kumarhaneyi yazıyodum arkadaş dedi oyuna naptın girmiyor. gidiş o gidiş
-
herkes para kapma çabasında :D
Kumarhanede oyun çevirenler;
Sfenksmmy, Sen, BlackApple, Nikoteen, krsdmrcn, TyRaN, -
oo tolga hocam gece bitmediki daha çıkışı 10 bin yapmışın yine takıldık hastanede - tyran
-
valla ben de tıkıldım :|
-
hiçsomormayın ya :( ben de parayı geneleve yatrdım sizler için :D şimdi de mapustan çıkamıyorum :D :D :D : D
-
benim melissa'ya yaslayın azcık da çıkalım 5$ aq :|
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
benim melissa'ya yaslayın azcık da çıkalım 5$ aq :|
-----------------------------hocam gece gece yarıldım gülmekten :D:D:D:D
-
benimde angela var 10 $ :D
-
itfaiyeciTBT bunu yazdı:
-----------------------------
benim melissa'ya yaslayın azcık da çıkalım 5$ aq :|
-----------------------------aynen kopartın benide aq :D
-
1.5 saat daha hastane :| parada yok ahh ahh
hocam bence birde para transfer olsun
belki birileri hayrına ameliyat masraflarımı karşılar :)
