Spymafia Browser Oyunumu Açtım!
-
rus ruletinde oran gittikçe düşüyomu bana peşpeşe geldide belli bi süreden sonra 2 3 defa
-
bu arada param olduğu halde bu malı alabilmek için paran yok diyo
-
hoca tk tek çıkartcağına nedne şifreli birşeyler yaptırmıyorsun :) daha rahat olur snein için
-
yine kapalı sanırım oyun..
-
brainiac bunu yazdı:
-----------------------------
bu arada param olduğu halde bu malı alabilmek için paran yok diyo
-----------------------------
uyuşturucumu hocam -
tolga benim hesabın sıfırlanmasınını sebebi ne? adamları topluyodum hem :D çete için başvurular yapılıyodu.
-
manialith bunu yazdı:
-----------------------------
tolga benim hesabın sıfırlanmasınını sebebi ne? adamları topluyodum hem :D çete için başvurular yapılıyodu.
-----------------------------
senin hesap sıfırlanmadı ki -
Çete merkezine tıklayınca bu oluyor
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log -
az gelin oynualım ya. tolga şu fon rengini falan da kahverengi gibi bişi yap ya. baya göz yoruor :S.
bi de bu saldırılarda kazanmanın tiyosu ne? neye göre adamı dövebilion?
-
bende hapisanede yaşlandım. uzay ussunu soyana kadar devam durmak yok.
Toplam Hit: 185276 Toplam Mesaj: 737
