Spymafia Browser Oyunumu Açtım!
-
Hoca hapise düştüm.
TheExTaCy: la
TheExTaCy: nasıl çıkcaz burdan
TheExTaCy: nasıl çıkcaz burdan
TheExTaCy: nasıl çıkcaz burdan
TheExTaCy: nasıl çıkcaz burdan
TheExTaCy: nasıl çıkcaz burdan.
Sayfayı yeniledikçe yazıyı tekrar yazdı. Operada. Bide hapistekileri çıkar yaw:D -
wert bunu yazdı:
-----------------------------hastaneden nasıl çıkacaz laaa
-----------------------------Hastaneden kaçmak için;
bidahakariyok
Hapisten kaçmak için;
bidahasoygunyok
-----------
Bu şifreleri sohbet yerine yazın ve firar edin :D
-
hapis ve hastaneden çıkmak için şu konuyu okuyun
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=94516
-
Karizma
0Saygınlık
0Zeka
0Kuvvet
0
Para: $0Soygunda yapmio yeni uyelikmi acicaz napcaz?
-
TheColtfire bunu yazdı:
-----------------------------Karizma
0Saygınlık
0Zeka
0Kuvvet
0
Para: $0Soygunda yapmio yeni uyelikmi acicaz napcaz?
-----------------------------benimkide boyle
hatta bazen eksilere düşüyor, sonra tekrar sıfır oluyor.
n'apcaz=?
-
TheColtfire bunu yazdı:
-----------------------------Karizma
0Saygınlık
0Zeka
0Kuvvet
0
Para: $0Soygunda yapmio yeni uyelikmi acicaz napcaz?
-----------------------------
nasıl becerdin hocam onu ya dur üyeliğini sıfırlıyım -
bu modül bi bende mi açlışmadı :W
-
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------bu modül bi bende mi açlışmadı :W
-----------------------------
tam yaz hacı boşluksuz falan -
Ipucu ver bakalim :D
Simdi direk soyguna girince en dusukte bile yakalaniyor..?
Gece hayatinami girsek napsak :)
-
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
Kreyzi bunu yazdı:
-----------------------------bu modül bi bende mi açlışmadı :W
-----------------------------
tam yaz hacı boşluksuz falan
-----------------------------Kreyz i: birdahasoygunyok Kreyzi: birdahasoygunyok
