folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Spymafia Browser Oyunumu Açtım!



Spymafia Browser Oyunumu Açtım!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manialith
    manialith's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2009
    Erkek
    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    Üye getiren herkes 10$ kazanıyor :D

    http://www.spymafia.com/Register.asp?ref= Adınız>

    şeklinde üye getirin 10$ kazanın :D


    -----------------------------
    10 dolar şakamı hocam :D ayrıca bana hiç cvp vermiyosun zorluk 9binlik bişey için :D lütfen diyorum hocam

    of ulan 5bin papellik karıya tıkladım :D boşu boşuna paramı geri isterim :P

    Im Boned, All Boned.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manialith
    manialith's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2009
    Erkek

    Active Server Pages error 'ASP 0126'

    Include file not found

    /Connect.asp, line 32

    The include file 'Language/TR.asp' was not found.

    böyle bir hata aldım karıya tıklayınca


    Im Boned, All Boned.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    manialith bunu yazdı:
    -----------------------------

    Active Server Pages error 'ASP 0126'

    Include file not found

    /Connect.asp, line 32

    The include file 'Language/TR.asp' was not found.

    böyle bir hata aldım karıya tıklayınca


    -----------------------------
    edit: hocam dili düzenliyodum onun için almışındır

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nikita
    nikita's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    hocam hapise bir af getirsen bu gecelik :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    nikita bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam hapise bir af getirsen bu gecelik :D
    -----------------------------
    kullanıcı adın ne hocam

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nikita
    nikita's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2005
    Erkek
    tyran
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    nikita bunu yazdı:
    -----------------------------
    tyran
    -----------------------------
    tamam hocam

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    Kumarhane ekledim...

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    o6u2
    o6u2's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2008
    Erkek
    hocam her soygun işleminden önce şifre girme olayı biraz kasıyor insanı ? sabah yoktu bu neden şimdi böyle oldu bu 1

    2.si de hastane ve mapus gerçek hayattaki 24 saat değilde ne bileyim orda 24 saat yazsın ama 10 dk sürsün felan he ? hep senden mi isteyecez ?

    bu arada beni de hastaneden çıkarır biraz da mali destekte bulunursan sevinirim adım ogu2

    saygılar :) eline sağlık

    http://kocaer.me
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek

    o6u2 bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam her soygun işleminden önce şifre girme olayı biraz kasıyor insanı ? sabah yoktu bu neden şimdi böyle oldu bu 1

    2.si de hastane ve mapus gerçek hayattaki 24 saat değilde ne bileyim orda 24 saat yazsın ama 10 dk sürsün felan he ? hep senden mi isteyecez ?

    bu arada beni de hastaneden çıkarır biraz da mali destekte bulunursan sevinirim adım ogu2

    saygılar :) eline sağlık

    -----------------------------
    hocam şimdi olmasının sebebi bi kaç şeref yoksunu kişiler oyuna saldırdı ve kod eksiksizliğinden oyun kapandı. bende captcha ekledim.

    oyuna saat ayarlıcam hocam oyunun kendi saati diye

    çıkardım

    saolasın :)


    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
Toplam Hit: 185256 Toplam Mesaj: 737