folder Tahribat.com Forumları
linefolder TahriDepo
linefolder Spymafia Browser Oyunumu Açtım!



Spymafia Browser Oyunumu Açtım!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    yazılanlarla alakası yok,sadece bildiğim bişey + mantık bana suçluyu gözümün önüne getirdi resmen,neyse konu sapmasın hocam bu arada banka paraları hortumluyo ne iş :D 200.000 vermişsin eywallahta geldiği yatırdım,yatırdığım gibi kayboldu :D

    Troubles'll come & they'll pass
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    Nikoteen bunu yazdı:
    -----------------------------
    yazılanlarla alakası yok,sadece bildiğim bişey + mantık bana suçluyu gözümün önüne getirdi resmen,neyse konu sapmasın hocam bu arada banka paraları hortumluyo ne iş :D 200.000 vermişsin eywallahta geldiği yatırdım,yatırdığım gibi kayboldu :D
    -----------------------------
    valla ellemedim :D

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    arkadaşlar oyun daha beta hataları eksiklikleri var bunu hepimiz biliyoruz bence biraz daha sabırlı olmalıyız zamanla hepsiz düzelecektir değil mi adminim:D

    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    biri
    biri's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2009
    Erkek
    diener bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkadaşlar oyun daha beta hataları eksiklikleri var bunu hepimiz biliyoruz bence biraz daha sabırlı olmalıyız zamanla hepsiz düzelecektir değil mi adminim:D
    -----------------------------
    aynen kokoreççi olacaz daha dükkana gelenleri şişilcez

    ¯\(ツ)/¯ ฏ๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎๎
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    :D :D hoca kopya gibiolcak da şuan esinlendiğim bi crims var onda uyuşturucu tarlaları falan vardı düşünüyomusun öyle şeyler?

    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    dai sen bana kazık atıp atıp duruyon ben anlamadım ama :S

    önce profili sıfırladın sonra üyeliğimi sildin ama olmuyorki böle :S ayıp ayıp bende dayanadım kumarhanede kafama sıkttım şimdi hastanedeyim sanırım


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    diener
    diener's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    hapiste veya hastanede kalma süresi en çok ne kadar :D benimki bi saatten çok fazla görünüyor süreyimi uzattın ?

    OYUN BİTİNCE ŞAH DA PİYON DA AYNI KUTUYA KOYULUR... ÜŞENİYORUM ÖYLEYSE YARIN...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    Üyeliğim silinmiş aynı nickle tekrar üye oldum ama mektuplar silinmemiş. Genel ev açmıştım gitmiş :( genel evde 5 tane karı vardı gitmiş :( ışın silahım vardı gitmiş :( bankada param vardı gitmiş :( herbişeyim gitmiş. iflas ettim amk :/

    Naber la?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    sabah hesabımı açam dedim hatalı kul.adı şifre diyo halbuki doğru dur dedim şifre istiyem dedim böle kullanıcı yok diyor tolga bune la

    hesabın adı Antikilller


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    999Epineprin
    999Epineprin's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2009
    Erkek

    tolgasen bunu yazdı:
    -----------------------------

    diener bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam burdanmıdır ki saldıran :S agalar yapmayın şunu  hem eğleniyor herkes hem de rtada ciddi  biemek var :(
    -----------------------------

    hocam burdan başka oyunu kimse bilmiyor beta diye buraya verdim bi tek ve o orospu çocuğu insan bu siteden


    -----------------------------

    ziyaretçidir hocam ben tbt müritlerinin böyle bişey yapcağını sanmıyorum.


    Karpuzu kabuğuyla,avradı donuyla..
Toplam Hit: 185257 Toplam Mesaj: 737