Spymafia Browser Oyunumu Açtım!
-
yazılanlarla alakası yok,sadece bildiğim bişey + mantık bana suçluyu gözümün önüne getirdi resmen,neyse konu sapmasın hocam bu arada banka paraları hortumluyo ne iş :D 200.000 vermişsin eywallahta geldiği yatırdım,yatırdığım gibi kayboldu :D
-
Nikoteen bunu yazdı:
-----------------------------
yazılanlarla alakası yok,sadece bildiğim bişey + mantık bana suçluyu gözümün önüne getirdi resmen,neyse konu sapmasın hocam bu arada banka paraları hortumluyo ne iş :D 200.000 vermişsin eywallahta geldiği yatırdım,yatırdığım gibi kayboldu :D
-----------------------------
valla ellemedim :D -
arkadaşlar oyun daha beta hataları eksiklikleri var bunu hepimiz biliyoruz bence biraz daha sabırlı olmalıyız zamanla hepsiz düzelecektir değil mi adminim:D
-
diener bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşlar oyun daha beta hataları eksiklikleri var bunu hepimiz biliyoruz bence biraz daha sabırlı olmalıyız zamanla hepsiz düzelecektir değil mi adminim:D
-----------------------------
aynen kokoreççi olacaz daha dükkana gelenleri şişilcez -
:D :D hoca kopya gibiolcak da şuan esinlendiğim bi crims var onda uyuşturucu tarlaları falan vardı düşünüyomusun öyle şeyler?
-
dai sen bana kazık atıp atıp duruyon ben anlamadım ama :S
önce profili sıfırladın sonra üyeliğimi sildin ama olmuyorki böle :S ayıp ayıp bende dayanadım kumarhanede kafama sıkttım şimdi hastanedeyim sanırım
-
hapiste veya hastanede kalma süresi en çok ne kadar :D benimki bi saatten çok fazla görünüyor süreyimi uzattın ?
-
Üyeliğim silinmiş aynı nickle tekrar üye oldum ama mektuplar silinmemiş. Genel ev açmıştım gitmiş :( genel evde 5 tane karı vardı gitmiş :( ışın silahım vardı gitmiş :( bankada param vardı gitmiş :( herbişeyim gitmiş. iflas ettim amk :/
-
sabah hesabımı açam dedim hatalı kul.adı şifre diyo halbuki doğru dur dedim şifre istiyem dedim böle kullanıcı yok diyor tolga bune la
hesabın adı Antikilller
-
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------diener bunu yazdı:
-----------------------------
hocam burdanmıdır ki saldıran :S agalar yapmayın şunu hem eğleniyor herkes hem de rtada ciddi biemek var :(
-----------------------------hocam burdan başka oyunu kimse bilmiyor beta diye buraya verdim bi tek ve o orospu çocuğu insan bu siteden
-----------------------------ziyaretçidir hocam ben tbt müritlerinin böyle bişey yapcağını sanmıyorum.
