Spymafia Browser Oyunumu Açtım!
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------
ben hala giremiyorum :S
-----------------------------
ya sıfırladım senin hastane süreni falan bakıyım tekraredit: şuan?
-
girebildim teşekkürler.
-
hoca hastanede kaldım parada yok bi el at..
-
PCoDeR bunu yazdı:
-----------------------------
hoca hastanede kaldım parada yok bi el at..
-----------------------------
tmm hocam -
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
PCoDeR bunu yazdı:
-----------------------------
hoca hastanede kaldım parada yok bi el at..
-----------------------------
tmm hocam
-----------------------------hocam enerji alıyorum aids 2.defa aids oldum yahu nedir bu
-
tolga birde şu genel evlerine bi düzenleme getirsen. mesela ben hep aynı karıya gitmek istiyorum. angela var 10 dolarlık :D ama genel ev e tıkladığımda random geliyo galiba ara ki bulasın. orayı alfabetik sıralayabilirmisin sayfalama yaparak.
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------
tolga birde şu genel evlerine bi düzenleme getirsen. mesela ben hep aynı karıya gitmek istiyorum. angela var 10 dolarlık :D ama genel ev e tıkladığımda random geliyo galiba ara ki bulasın. orayı alfabetik sıralayabilirmisin sayfalama yaparak.
-----------------------------
random hocamlinki kopyala biyere sık kullanınlara ekle :D
-
hastane aşırı doluyo herkes kafasınamı sıkıyo ne yapıyo :D
-
hocam tekrar çıkartır mısın 2.defa qirdim ya :S
-
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------sanane dai gittiğin keranenin numarasınız al :P
http://www.spymafia.com/Bagnio.asp?Bagnio=****
burada *** yerine numaryı yaz git
dai birde aids olayında yada kötümal olayında
olasılık ne :S hastaneye düşme olasığımız onu biraz düşürürmüsün :s
