Spymafia Browser Oyunumu Açtım!
-
Tolga benim paralar gene sifirlandi.. :S
-
Antikilller bunu yazdı:
-----------------------------sabah hesabımı açam dedim hatalı kul.adı şifre diyo halbuki doğru dur dedim şifre istiyem dedim böle kullanıcı yok diyor tolga bune la
hesabın adı Antikilller
-----------------------------tolga gör
-
Antikilller bunu yazdı:
-----------------------------Antikilller bunu yazdı:
-----------------------------sabah hesabımı açam dedim hatalı kul.adı şifre diyo halbuki doğru dur dedim şifre istiyem dedim böle kullanıcı yok diyor tolga bune la
hesabın adı Antikilller
-----------------------------tolga gör
-----------------------------
Veritabanındaki verileri değiştiren bir virüs girmiş serverına, o yüzden. Birçok kişide var bu sorun. Hesabına girsen muhtemelen birçok şey sıfırlanmış olacak... -
hesap silinmiş a.q
neyse daha girmem olacağı buydu işte
-
hile kalkmamış bu arada hocam sexticareti diye biri hile yapıyo, bi bug var ama.
-
oyuna girmio okadarda kasmıştım
-
Service Unavailable yazdı hocam ne iş?
-
la yinemi saldırıyolar ?
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
oyuna girmio okadarda kasmıştım
-----------------------------
servera reset attım hocamoyunda bug var ama çözemedim hala
-
Kaltz bunu yazdı:
-----------------------------
Service Unavailable yazdı hocam ne iş?
-----------------------------
reset attım hocam anti virüs taraması bitti anca
Toplam Hit: 185266 Toplam Mesaj: 737
