Spymafia Browser Oyunumu Açtım!
-
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
extacy ne hilesi yaptın lan hacı adamı banla ya cheater
-----------------------------
Benim suçum yok walla kodlamada hata war.
-----------------------------
iyide o kadar yapman imkansız hemen nasıl yapabildin
-----------------------------
Hoca bak şimdi. Bar kawgası kısmını yanlış kodlamışsın. benim param 1000 dolarken bana 100 dolar geliyo diyelim.
benim param 1milyon dolarken bana 100bin dolar geliyo. Adamın parası gelmiyo bana. Beni paramın bi kısmı geliyo.
Diğerleri de aynı şekilde kawga ettikçe çok fazla artıyo.
Mesela benim paradan 100milyon dolar çek. sana daliym. Sonra bidaha bak.
-----------------------------tamam hocam bakıcam ona saolasın
-
hatayı düzelttim senin bilgileride düzenleyelim
-
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
hatayı düzelttim senin bilgileride düzenleyelim
-----------------------------
Fazla kısma hoca ya:D yarıya indirsen yeter:D
Edit:
http://www.spymafia.com/Assault.asp
-
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
hatayı düzelttim senin bilgileride düzenleyelim
-----------------------------
Fazla kısma hoca ya:D yarıya indirsen yeter:D
Edit:
http://www.spymafia.com/Assault.asp
-----------------------------
tamam hocam :D bişe yok adreste girmiyormu -
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
The-ExTaCy bunu yazdı:
-----------------------------
tolgasen bunu yazdı:
-----------------------------
hatayı düzelttim senin bilgileride düzenleyelim
-----------------------------
Fazla kısma hoca ya:D yarıya indirsen yeter:D
Edit:
http://www.spymafia.com/Assault.asp
-----------------------------
tamam hocam :D bişe yok adreste girmiyormu
-----------------------------
Az önce hata weriyodu şimdi düzelmiş
-
hocam bence saygınlığı fazla olanlar daha az kalmalı hapiste yada hastanede. ben mesela :D bi de ilk başlayanlara(yine ben :D ) güzellikler yapacakmısın ilerde. oyun belli ki tutulacak. ve ozaman daha güzel olur bizim için :D ben şuan çok eğleniyorm, amacına ulaştı fakat yine tıkılı kaldım hastanede :D
edit: ayrıca kredi yok 1000 papel işi güzel olmuş ama geneleve girmeden önce parayı bankaya yatırıyordum 600papelim var :D bankada 34k falan. hastanede bi tanıdığımız falan getirse parayı :D
bir de ileride hapise düşenleri kefaletle falan çıkartabilme güzel olurdu.. -
manialith bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bence saygınlığı fazla olanlar daha az kalmalı hapiste yada hastanede. ben mesela :D bi de ilk başlayanlara(yine ben :D ) güzellikler yapacakmısın ilerde. oyun belli ki tutulacak. ve ozaman daha güzel olur bizim için :D ben şuan çok eğleniyorm, amacına ulaştı fakat yine tıkılı kaldım hastanede :D
edit: ayrıca kredi yok 1000 papel işi güzel olmuş ama geneleve girmeden önce parayı bankaya yatırıyordum 600papelim var :D bankada 34k falan. hastanede bi tanıdığımız falan getirse parayı :D
bir de ileride hapise düşenleri kefaletle falan çıkartabilme güzel olurdu..
-----------------------------
tamam hocam oyun gelişecek ve üye oldukça çete kurma falan eklicem o zaman daha zevkli olacak çete savaşları vs -
hocam kafayı yicem yeni çıktık hastaneden gene girdik her girdiğim karıdada hastalık olmaz ki anlamadım :D
-
SilenC3 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam kafayı yicem yeni çıktık hastaneden gene girdik her girdiğim karıdada hastalık olmaz ki anlamadım :D
-----------------------------
nasıl bi şans anlamıyorum 15 randomdan 3ü bulmak :W -
lan çıkarın beni kodesten.
nick : krsdmrcn
