Spymafia Browser Oyunumu Açtım!
-
gene düştüm hastaneye lan, kurtar beni tolgaa :D 5000 liram var ama harcamak istemiyorum bar açacam olum :D
-
melissa harbiden ne illet bir şeymiş, 2. ye girmicen ona =)))
-
Yeah bunu yazdı:
-----------------------------uyuşturucu kralı soyayım dedim yemedi :$
Para: $-2699
eksilere düştük borç yaptık ulan =)))))
ben tbt diye bir bar açtım ama onun içine nasıl girebilirim yav bir de :$
-----------------------------
girmek için önce uyuşturucu dükkanından mal alsonra işe gir barının adını tıkla oraya mal koy öyle çıkacak :D
-
humeyni 3 kez mi ne saldırdım sana :D ne çulsuz adamsın bin papel gelio gele gele :D
-
manialith bunu yazdı:
-----------------------------
humeyni 3 kez mi ne saldırdım sana :D ne çulsuz adamsın bin papel gelio gele gele :D
-----------------------------
adamda borç var hocam :D -
olm borçlarımı paylaşta tam olsun madem :D
-
Hocam çok çabuk AIDS yakalanıyo ve çok uzun süre beklemek zorunda kalıyoruz gerçekten çok can sıkıcı bi durum :/
Bana kalırsa ya AIDS olma yüzdesini düşür yada AIDS olduktan sonra bekleme süresi 2-3 dakika bişey olsun.
-
Scofield bunu yazdı:
-----------------------------Hocam çok çabuk AIDS yakalanıyo ve çok uzun süre beklemek zorunda kalıyoruz gerçekten çok can sıkıcı bi durum :/
Bana kalırsa ya AIDS olma yüzdesini düşür yada AIDS olduktan sonra bekleme süresi 2-3 dakika bişey olsun.
-----------------------------
hocam 15e 1o kadr kolay olursada zevki kalma herkes en yükseğe çıkar 1 günden 1 saat kadara düşürdüm
-
aidse yakalandık neyse sorun yok az kalıoruz hapiste zaten ama hocam bence kumarda blackjack e de yer vermelisin hiç yoktan millet misli falan oynayabilir daha eğlenceli olabilir
-
YA tetikçiydim hastaneye düştüm, tekrar login oldugumda pezo olmuşum. Bu ne iş?
