Spymafia Browser Oyunumu Açtım!
-
manialith bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.spymafia.com/Messages.asp kaymış
mesaj alanı üstte onun hemen altında profilim görünüyo. yanılmıyorsam yanyana olmalıydılar
-----------------------------
düzelttim hocam -
birde hapis ve hastaneye girme işini zorlaştırdım
-
hocam soygun bölümüne zorluku 9binlik bişey daha isteriz :D adam gibi kasılamıyorum
en azından sabah kadar hem şimdi pek insan yok :D
-
aa tekrar açılmış yuppi =)
-
manialith bunu yazdı:
-----------------------------hocam soygun bölümüne zorluku 9binlik bişey daha isteriz :D adam gibi kasılamıyorum
en azından sabah kadar hem şimdi pek insan yok :D
-----------------------------
orası yeterde ben oyuncuların dükkanlarını soyma yapıcam hocam :D -
hocam http://www.spymafia.com/Hospital.asp?Because=AIDS yapınca direk aids oluosun :D hiç yoktan :D böyle bi çıkışı da varmı bunun :D
-
şifreleridemi kapadın hocam
-
nikita bunu yazdı:
-----------------------------
şifreleridemi kapadın hocam
-----------------------------
onları kapayalı oldu baya :D
-
yapama ya girdik mapus damlarına çıkamıyoruz :D parada yok
-
Üye getiren herkes 10$ kazanıyor :D
http://www.spymafia.com/Register.asp?ref=<Kullanıcı Adınız>
şeklinde üye getirin 10$ kazanın :D
Toplam Hit: 185297 Toplam Mesaj: 737
