folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Galaktik Federasyon Global Anons



Galaktik Federasyon Global Anons

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    Dj_DooM3 bunu yazdı
    FOXXLY bunu yazdı

    dj_doom3 hocam senin bu işlerle ilgili videolar varmı ? benim yazdığım şekilde olan bişey varmı ? sen baya takip ediyorsun. senin mesajlarla ilgili bi durummu yoksa doğal bi olaymı merak ediyorum


    Hocam ne desem meteor, uydu diycekler. Bir video attim konunun baslarinda sanirim. Gece gorus kameralariyla cekiyorlat ve.yesil lazere tepki veriyorlar, bak bul onu, onlara benziyomuydu. Bir arkadas done done giden isik gordugunu soylemis, aynisini 4 kisi gordul burda.. yarin oburgun yotubrda da cikat birsuru video. Tassakcilar kelektik federasyon konudunda devam etsinler mumkunse. Konunun icine zicmadan duramiyolar.

    sabiha gokcene inen ucaklara yesil lazer tutanlar olmasn lan onlar hani haberlere cikan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    @dj doom3 hocam insanlar videodakilerden farklı bişeyler beklediği için dalga geçiliyor. O dediğin gelen mesajda açık bir ifşaa deniliyordu. Ben kendimi zorlasamda açık bir ifşaa göremedim.Dolayısıyla dalga geçilmesi normal.

    matematik24.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sittinsene
    sittinsene's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2012
    Erkek
    1-618-GR bunu yazdı

    sittinsene bunu yazdı:
    -----------------------------

    belkide salusa astrale çıkıpta geri gelemeyenlerden

    4 gun daha dayanın arkadaslar yine gelmezlerse biz gidelim bakalım dertleri neymiş?

     

    Mesaj 31 Temmuz 2012 (Sali) Saat: 21:53'da sittinsene tarafından düzenlendi.
    -----------------------------


    Ne güldüm şu kısma he |¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ :D

    Hocam ben bir kaç şeyi merâk ettim bu bizim gfg, ingilizcemi demeç veriyor ?

    Ayrıca kimse çıkıp bunlar amerikanın oyunu dememiş hayret.

    Birde hocam bunlar tam olarak ne amaç güdüyorlar, yani illa bir anons yapıp dünyaya yermi edinmek istiyorlar ?

    Alay etmek huyum değil, kendi bilgilerime dayanarak şunu söylemek istiyorum, uzaylı klasmanında bakılırsa öyle bir şey yok onu söyleyebilirim |¨¨

    Tabi bunu 4 gün sonra yukardaki arkadaşımın dediği yoldan halledebiliriz madem gelmiyorlar biz gidip bakalım napıyorlar ¨¨

    Bu dört günü sabırsızlıkla bekleyeceğim umarım gelip bu konuya yazarız he anons'u nerden vereceklermiş gelirlerse eğer blogTV'den mi ?

    Globab bir yerden mi, yada direk halka arz edip canlı bir konuşma falan mı. Ayrıca uzay gemisi ilemi geliyorlar, yoksa sandallamı açılmışlar karadelikten ağrı |¨¨

    Sirius'u bulmaz olaydı mısırlılar gibi bir deyim olsaydı |¨¨

     

    madem gelmediler biz gideriz döner bıçaklarını haydarları kapın gelin sefere çıkıyoruz :)

    sittinsene tarafından 05/Ağu/12 00:48 tarihinde düzenlenmiştir

    VERENDE..."O" ALANDA..."O" NEDİR SENDEN GİDECEK?,TELAŞINI GÖRENDE "CAN" SENİN ZANNEDECEK!!!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _PesimisT_
    _PesimisT_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2008
    Erkek

    İnsanlar daha farklı ve net şeyler bekliyordu... Yani herkes bugün gökyüzüne yoğun baksın bir takım hareketler gözlemler ve böyle bir beklenti içinde olanlar daha hassas olup bişeylere takılabilirler... Ama mesajda bahsedilen açık delil, görüşme vs gibi şeylerdi... Yani şuan konuşulanın eskisinden bir farkı yok ve aha kendimizi ifşa ettik olayı komik kalır...


    Bu dahil; tüm genellemeler yanlıştır! Yolcu; Kendi Yolunda.... Şükür biz Allahtan başka sahibi olmayanlarız!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    asi_mali
    asi_mali's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2012
    Erkek
    qzkn bunu yazdı

    bir şey gördüm inş uçaktır uçak haritası paylaşmılştı yol güzargahlarını gösteriyordu  link atıcak var mı

    http://www.flightradar24.com/


    http://www.tahribat.com/forum/2017-mart-turkiye-ekonomik-krizi-223734/13 http://www.tahribat.com/forum/ulke-ekonomisi-doviz-ve-zamlar-genel-konu-224852/9
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    mavikutu forumlarından ciddi konuda geyikten ban yedim :D

    yaralı_SaLuSa falan yazmıştım :D Hayır başından beri belliydi gelmeyecekleri,niye bozuldularsa artık.

    Dj_doom3 hocam seninde bu inançtan vazgeçeceğini umuyorum artık. Adamlar resmen dalga geçiyor. Açık açık mesajlarda obamanını doğum gününü kutladılar. Tüm bunlarda galiba obamanın doğum günü hediyesiydi .

    Üzerimizden baya güzel eğlenmişlerdir. Bakalım tekrar kaç gün,ay,yıl sonra gelecez diyecekler.

    Yada şöyle bişeyde diyebilirler,biz 4 ağustos dedik ama seneyi söylemedik kandırdııık falan gibisinden.

    Veya bizim takvimimize göre 4 ağustosa daha 15 yıl var falanda diyebilirler. Bekleyip görecez nasıl kıvırcaklarını.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    zoktumunun istanbulunda gökyüzüne bakamıyoruz ki en sevdiğim şey yıldızları izlemekti, saatlerce bakardım, şekilleri benzetirdim küçükken sonra şehrin merkezine taşınınca göremez oldum :( .Teleskop olunca görebiliyormuyuz beyler yıldızları? (ışık kirliliği oldu halde)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patron_38
    patron_38's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    pcdoktor636 bunu yazdı
    ZoRKaYa bunu yazdı
    anubisx bunu yazdı

    Beyler, geldiler.


    Galiba bu sefer harbiden geldiler :(

    londradan canlı yayın yapan mürid vardı patron_38'di galiba.

    noldu hocam varmı oralarda bişey?

    hocam hicbirsey yok gokyuzu cok temiz bulutsuz hafif ruzgarli bi hava var:) caps isterseniz atarim :)

    edit : yalniz bugun hava cok garipti ruzgar esmesine ragmen bulutlar hareketsizdi ve ovallerdi 

    londra semalarinda ucak eksik olmazdi bir tane ucak goremedim evimin dibinde cityairport var ordan kalkan ucagin hatti hesabi olmazdi bugun aksamdan sonra sanki ucuslari iptal ettiler birtane ucak kalkmiyor 

     

    gelmis olabilir :) 

    patron_38 tarafından 05/Ağu/12 01:22 tarihinde düzenlenmiştir

    yan cizdim
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Free_Mans
    Free_Mans's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2009
    Erkek

    geldiler. müslümanmış bunlarda sahur yapıyoruz.


    www.homecept.com | Ev dekorasyon ürünleri, konsept tasarımlar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KodlayanAdam
    KodlayanAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    Free_Mans bunu yazdı

    geldiler. müslümanmış bunlarda sahur yapıyoruz.


    Anonsu da sabah ezanını müteakip camiden yapacaklarmış zaten

    Hiç savaş görmemiş çocuklarla, hiç barış görüşmemiş çocuklar için adalet farklı anlamlar taşır.
Toplam Hit: 72966 Toplam Mesaj: 491